Accenture

2007/03/14

嘿!今日收到風。Accenture唔shortlist我。原來係因為冇去recruitment talk。嘿嘿嘿。故事教訓大家,嘢可以亂食,說話唔可以亂講,talk唔可以唔去。

3 回應 to “Accenture”

  1. Timothy Says:

    有無咁寸呀 …..
    不過, 呢間野都真係算臭朵, 連佢係印度請印度人, 都會低過一般外資.
    只係因為唔去recruitment talk 而唔shortlist 你, 佢咁無試意 , 不必放上心了

  2. Vincent Says:

    竟然會有d咁既事…唔通佢點左名…?

  3. Justin Says:

    Tim: 人揀我我揀人者。可能佢覺得我唔去個talk,覺得我冇意思,就唔考慮我囉。

    Vincent: 好似話係點左名。你果年冇呢樣野咩?


發表迴響

