假金牛

2007/03/16

高質假金牛湧現騙倒銀行

…不過,警方發現,偽鈔無法「騙過」自動櫃員機,不能經此存入戶口套現…

 上星期我收到三張一千蚊紙。咁大張紙好難用的。於是乎我諗住入番銀行先。去左地鐡站個食錢機度入錢。點知有一張部機點都唔肯食。但,那張畢直又有手感既銀紙點都唔似係假既。於是,我就存左二千,然後拎左果張牛去票務處增值。當值那位叔叔照左兩照,見到個水印就幫我增值。咁,那張會否係………?

2 回應 to “假金牛”

  1. DSvT Says:

    有咁既事?
    唔知。。。
    可能係偽鈔都唔定,
    用左就算

  2. Justin Says:

    係呀。已經係兩星期前既事。唔好理lu。

    總之,我唔知果張係假牛,就唔怕俾差人拉,就算數。


發表迴響

