春天有蚊

2007/03/16

我說過我不喜歡春天。也因為春天帶來蚊子。

我家樓下有坐小山,有樹有草還有一潭死水,是昆蟲的淒息地。

春天來了,蚊也來了。

昨晚家人開了我房的窗,蚊子飛上廿七層,進入我的房,進入我的夢。

原本昨日已廢了不少心力,朝七晚十二,累得很。很快就入夢。未幾,覺得有野咬。開冷氣也驅不了。只好開埋燈,整個人室縮於被窩裏。那時,已經四點。

原以為有可以睡一覺好好的,可事與願違。今天仍很累。

2 回應 to “春天有蚊”

  1. Says:

    我都係好惹蚊個 d 人來的 …
    年年呢個時候一定訓得唔好 …
    因為訓訓下一定會俾 d 死人蚊咬 …
    不過今年用左個新方法好似有效 …
    你睇下會唔會用得著啦 …
    方法就係用 d 香水嘖係被到 …
    咁就唔會俾蚊啦 …

  2. Justin Says:

    係?我去邊度搵香水番黎??


發表迴響

