閱讀tag

2007/03/24

這個好玩。

1.你喜歡的作家:
董橋、龍應台、劉以鬯、田中芳樹、馬家輝、林行止、畢華流⋯
一睇就知,我唔識英文啦。

2.最近閱讀的書:
《破事兒》—彭浩翔
《中國大歷史》—黃仁宇

3.哪本小說的結局最吸引?
1984, George Orwell
《銀河英雄傳說》—諗起就慶,我睇緊第三本時,我間中學度有條仆街仔話我知楊威利响第八本度會死!!大佬呀。睇小說最忌呢樣野,一早知道結局有咩好睇,如 果呢個係作者安排的表達手法由自可,但,頂,你唔講野我唔當你係啞既!!頂你個肺!仆街仔仆街仔仆街仔仆街仔仆街仔仆街仔仆街仔仆街仔!!!

4.旅行會否帶書上路,如果會,那會帶甚麼書?
自遊行一定會。
旅遊書。兩種啦。香港出既《XX遊》,好睇又好用。
另,Lonely Planet資料詳盡,流放偏遠城市時用黎救命的。
小說。英文小說!閒時愈唔會睇的為佳。

5.甚麼書令你哭?
教科書囉。尤其係midterm同final之前。
都有既—《我們仨》,很記得很記得這一句:「我一個人思念我們仨」

6.想與哪個作家做朋友?
CK!!!同埋七十樓姐姐!!

7.有記憶以來第一本閱讀的書:
黃頁。

8.啟發你的愛情觀的一本書:
《主席手記》—畢華流

9.有作家氣質的導演:
彭浩翔

10.像外星人寫的書:
失眠必備。捱得過第一本,方可試第二本。
Introduction to Algorithm, MIT Press
Introduction to Automata Theory, Languages, and Computation

嘿。
倒link一下:
Samsara

10 回應 to “閱讀tag”

  1. 70/F Says:

    哥仔:
    1. 同你做左朋友啦;
    2. 其實你睇下公教報 d back issues,有我既小說架

  2. 熊貓王 Says:

    Q3:
    幸好,我睇《銀英傳》時無一些仆街朋友在身邊。

    不過,我是一套咁借來看,看到第十本(舊版)時,見到第十五本的封面是楊威利倒臥血泊,忍唔住翻到書的背頁見到寫著楊去世,伊榭爾倫共和國成立……

    那時候,我剛好睇到兩個主角第一場大戰完結,箂恩哈特統一天下,楊威利終於結婚同退休……那時候,我真係想故事響果度就咁完結就算,因為我唔忍心睇見楊威利陣亡。

    不過其實楊威利死了之後還未完結,就像吉爾艾菲斯響第三本就被幹掉一樣,例如帝國雙璧戰、箂恩哈特決戰尤利安、奧貝斯坦逝世等,精彩的劇情並未因為其中一個主角拉柴而減少。

    Q8:
    竟然係《主席手記》?裡面好似無乜愛情……講愛情應該係之後的《捕捉女皇》……

  3. Samsara Says:

    中國大歷史好吾好睇?你已經睇左萬歷十五啦!依本書我買左差吾多成年,都未睇…

    如果我乖d,真係應該一年吾買書,清曬d backlog先.

  4. Justin Says:

    七十樓姐姐:嘿!嘿!公教報back issue點搵?

    Panda: 主角死左,就冇野好睇,呢個係典型觀劇策略黎麻。雖然,冇人話過楊威利係主角。如果咁睇,萊茵哈特先係主角。
    其實,捕捉女王同主席手記連貫性咁高,我都唔記得邊本打邊本。

    Samsara: 我覺得大歷史冇萬歷十五年咁好睇。萬歷十五年既分析仔細,同埋佢從唔同既人切入去討論同一個問題,有個重心。

    相對地,如果你有讀過下中史,會覺得大歷史skip得太快。不過,呢本,我仲未睇曬。

    關於買書,嘿,我都係好鐘意買書的。其實,書咁平,好多時折實幾十蚊一本,就算係唔好算都唔係貶好多者,咪當係支持下果個作家囉。
    有時諗,買一件衫動輒要百幾蚊,一條褲又要幾百,波鞋又坐底五百。相對地,買書,真係平好多。

  5. CK Says:

    Justin:

    一早就當左你係朋友啦!

    又話時話,《主席手記》好似係我果個年代架喎,世估唔到連你都有睇?

  6. Alvin Says:

    我買咗《万暦十五年》啦,不過係簡體,因為簡體版真係平趍。今次我要問權權攞返五十蚊!

  7. Justin Says:

    CK: 係呀。但,我果代既同學都識得畢華流。但係,再對落兩代,就好似冇乜人識佢lu。

    Alvin: 好!!如果你得閒的話,每晚兩三個鐘,一星期實睇得曬。

  8. Karen Says:

    講起畢華流, 全盛時期我都讀過他那一系列的書籍:

    除了"主席手記"(第一篇, 講中六時的生活), 之後係"捕捉女王"(第二篇, 講中七時遇上兩位女生: 莫蕙蘭與高小梅), 最後係"天子門生"(講升讀大學至畢業了)。

    我還有"頑皮教室", 好好笑呢!

    關於6: 喂! 超偏心! 您當blog link 的blog友同我不存在呀!

  9. 路人m Says:

    初次到訪, 講聲蝦佬先

    《主席手記》—畢華流
    正o野o黎o架~~
    好懷念

  10. 路人甲 Says:

    呀……………………….

    我睇銀英傳都係睇到一半jar!!!


發表迴響

