來些少Geek talk

2007/03/26

大鐵鎚講得咁開心,我又跟風。

見愈黎愈多人用Mac,今日我部機出左少少事,講番少少野先。

今日下晝開始無端端部機勁嘈,個風扇係咁轉,即係話粒cpu好熱,即係話有process用緊粒cpu。

我部機,最食cpu大概都係flash player,尤其以在firefox裏嚴重。因為,到現在,mac版firefox依然行緊power pc的instruction。有朋友建議用Camino,因為Camino係行x86的。不過,Camino支援中文奇差,對於鍾意用google docs黎打blog既我,唯有用firefox。(Google docs仲未技援Safari)呢個係用mac機到現時為止我見到既最大問題,三個browser各有各好,但,未有一個夠dominating。

番入正題。當我熄曬的broswer,但個Activity Monitor仲顯示有野行緊,咁我就入去睇睇。發覺有兩大個process响度行緊,一個叫window server,另一個叫mds。

WindowServer係個Graphical interface用既,chur緊部機唔出奇。而mds就好奇怪,估佢唔到。於是我就google一下啦。原來mds係幫spotlight做indexing的,咁,間唔中要reindex都唔出奇。我冇理佢,出街。

幾個鐘頭後,我番到屋企,有個error message彈左出黎,話我harddisk冇曬位。我估都大概係之前既不尋常process出事。但,troubleshoot mac機還是有生以來第一次,大概係有個temp file或log或swap唔知咩事用左些位置。

Mac機既好處係將所有用家唔應該知既野收埋曬。但,一旦出事,都唔知點好。我在root directory度du -h -d1,勁多野出左黎,我都唔知邊度出事,那,唯有google一下。

幸運地,用左十幾分鐘後,比我搵到呢度。原來係WindowServer因唔知乜事既error loop死左,寫左個9GB既log出黎,reboot,然後:

sudo rm /var/log/windowserver_last.log

delete左佢就搞掂。

我遇上呢個問題,相信咁多位用mac既朋友有機會遇見,咁,到時,就知點做喇。

12 回應 to “來些少Geek talk”

  1. char Says:

    真係超勁 😀

    我用mac機的小問題是它經常過熱…哈 😀

    btw, really like ur blog’s design ..yeah

  2. 火鶴 Says:

    得嘅喇小側田, 到時我會揾你攪掂佢架喇.

  3. 70/F Says:

    你隻野咁夜都唔訓!

  4. Gideon Says:

    小 geek 仔,唔想好似大鐵鎚咁冇晒 D 女蕃薯,
    都係少 D geek talk 為妙。嘻嘻嘻嘻

  5. CK Says:

    Justin, 點解你條sidebar跌左落下面既?

  6. C.M. Says:

    點解題目叫Geek Talk,但Comment都唔Geeky既?

  7. Justin Says:

    Char: 係呀。放响大脾度做野,熱到飛起。
    FireCrane: 你,好似係喺加拿大的。
    七十樓姐姐:三點幾,還早呀。
    Gideon: 嘿。我就係特登講一些預左冇人明既野,等其他人以為我好勁。
    CK: 應該係個css既問題。你reload一次就應該冇事。
    CM: 係囉。都冇人陪我玩呢個Geeky的遊戲。

  8. Gideon Says:

    嘻嘻,個題目應該叫少來些Geek talk

  9. Yang Wenli Says:

    用戶知少啲,並非壞事。好似你嘅情況,一般人早就放棄,亦都無得煩落去。但你識得入console睇,自然就會繼續查落去,唔好彩幾日先搵到答案,咁就無端端煩多幾日。知少啲,有時真係幸福啲。:-p

    玩得Mac機,有無裝番個Parallels,大玩「Mac機裹的Linux」,或者「Mac機裹的Windows」?

  10. PK_ Says:

    咁知唔知原因何在?

  11. Justin Says:

    Gideon: 關於Geek Talk,我仲有其他topic想寫。
    Yang: 對好多人來說,知得少,係好事!
    冇呀。我個HD得60GB, 而家用剩十幾GB,都冇位lu。
    加上,我好少玩system的東西,所以,都冇裝linux。
    另,Windows,話知佢啦。

    PK_: 那天慌忙下洗左個log file。所以,唔知原因。大概,個log會俾到些hints.

  12. PK_ Says:

    無法啦。。。tks


發表迴響

