求今晚《不公平咖啡》戲票一張

2007/03/28

我說我會看電影節,尤其想看《不公平咖啡》。

唉,都係自己衰,人懶冇藥醫。

滿座。唉。四月一號加場,但我又唔得閒。

唉。如果邊位識人買左飛,又唔得閒去睇。就,不如,可憐下我。。。。

6 回應 to “求今晚《不公平咖啡》戲票一張”

  1. cheryl Says:

    大家咁話啦。我而家乜都唔洗做不過連blog都唔想寫,妖

    而家發覺寫嘢一狂憝嘢嘅副產品囉,亦都係procrastinate嘅routine之一

    懶開真係有條路

    瞓到成點鐘起身個人都好攰咁,又咩都唔想做,隔一陣又餓

    懶到街都唔想去,車都唔想揸,日食2餐

    我諗我就死

  2. Justin Says:

    嘩。見有人reply呢個post,以為今晚有著落。
    以為你响地球既另一面都有飛!!

    懶。我一向都係。
    一個星期,總有幾日,都係乜都唔想做。

  3. Gideon Says:

    cheryl ,其實我以前都有一段幾長既日子好似你形容咁,
    個時仲成日好 Q PK 咁呻唉一陣又唔知做乜好,都係落場打 golf 算喇﹗
    所以咪返黎香港囉,香港啲老闆好勁架,連我啲咁既懶人都堆不知幾 productive ,唔信你返黎試下。

    Justin.. 我都冇飛呀。。又讓你吉歡喜添哈哈

  4. cheryl Says:

    gideon,我番緊o架喇… 呢兩日都冇咁hea囉,好多麻煩嘢搞。就係知香港咁q煩都唔係太想係香港打長工… 學吓d鬼咁,動作超慢唔識multi-tasking但又自claim好忙咁都唔錯吖。

    我個friend俾人det番去calgary又係成日都冇嘢做打golf!!!加拿大係唔係咁嘆????

    今晚仲要趕起個presentation sample俾個friend。佢話有份cisco嘅工啱me喎!祝我好運啦吓

    justin,yeahyeah,又係我呀。你冇運行o架喇都係~

  5. etranger Says:

    Hello Justin

    I saw your comments at Dukedom of Aberdeen. Just let you that it’s ok if you miss Black Gold. The film, quite like the style of Oxfam, though my wild guess is that they are not involved in the film making, touches lightly the core problems of coffee trade and with a vision that the conditions will be improved if you keep an eye on it.

    There are lots of shots on Starbucks and that’s why they claimed that they sell fair trade coffee.

  6. Justin Says:

    etranger: Thx for ur message. Ha, i guess i know the plot of this movie, ordinary Oxfam style~~

    btw, Starbuck’s PR is doing really good and fast, seems these times nobody is blaming her.


發表迴響

