努力工作

2007/03/29

4:00am
我在賤標的工作間裏,零晨四時許,昨日收到澳洲電郵過來的東西,幾好,也解答了一些心中的疑難。這星期老細不在香港,於是我頹廢了一點。幾天裏也儲夠了內咎,便決定通頂把個多星期想過的東西寫下來。

lemma1.png

6:00pm
昨夜在工作間裏泊埋三張椅睡了四小時,這樣的生活早就習慣了,讀電腦的有誰沒有試過通頂工作。

天時熱最麻煩的地方是早上起來全身很不自在,臉很油,牙沒有擦,頭沒有梳,就上堂去。人文館裏的汽水機可真是劃時代的產物,竟然不接受八達通。我一向極討厭袋散紙,尤其在大學裏大部份飯堂都有八達通的時候,零錢已漸漸從我的世界消失。原想飲鑵檸檬可樂當擦牙,頂真係連個天都唔幫我。結果我不太敢跟人說話,怕口氣太勁臭死人,直至小休時候向黃宇軒同學討來五蚊散紙買可樂,怕且都要買定支細支既你先低能漱口水放响位裏。

最大問題是寫來寫去都不滿意,匆匆的寫了兩版紙,是一個又一個細小的證明,其實那都是很obvious很trivial的東西,基本概念都很簡單直接,就是要懶正經的把它們嚴緊地寫低,又長又悶。那兩版紙,功力高深的大概可以用半頁講完,但我怕呀老細話我jump to conclusion講野唔清唔楚,還是把它們慢慢地寫低,仔細的改。

今晚要繼續努力。

8 回應 to “努力工作”

  1. kdsuen Says:

    我愛那部汽水機。更愛那張寫著嚴禁使用一毫兩毫的貼紙。

    於是我次次經過都會盡力耖哂身上既毫子出黎買野飲

  2. kdsuen Says:

    更正:我係講緊誠明館個部

  3. cheryl Says:

    唉,文,係你先咁好心機。我,不嬲都會將大事化小、小事化麈。所以要寫d文,尤其係關於d唔關我事嘅嘢,我就簡化再簡化……

  4. 70/F Says:

    哈哈
    真慘呀
    向孤島一樣既賤標通頂

    我最勁只係試過夜晚十二點幾搭小巴返去
    向碧秋做到三點幾
    然後在 gentleman 既護送下爬山上山頂知行屈蛇 (如果入梳,就不如殺了我吧)

    點解無牙刷既呢?
    我呢庭潔癖人
    食完飯
    盡量要找機會刷牙
    何況睡前醒後?

    噢小 justin
    撈撈撈撈撈撈撈撈撈撈撈撈撈撈

  5. samsara Says:

    檸檬可樂當擦牙…好似吾得嫁喎.你下次不如帶d香口膠啦,如果無帶牙刷既話.

    諗返,我以前搞到要通頂,都真係多數因為d電腦呀,programming咁喎.不過我有宿舍,可以返去慢慢搞.

  6. Justin Says:

    KD: 我身上沒袋散紙好耐了。
    Cheryl: 我寫的,都是關我事的,身邊的事呀!!!!嘿,你寫文都好好心機啦。又多。又豐滿。
    七十樓:入shaw就想死??我重覆這個process左四年呀!!
    嘿。其實,我一向都唔怕污糟的。去旅行時,可以三日唔沖涼。
    Samsara: 香口膠,對於消除口氣,不太有用。Samsara。。。你讀BA都要寫program咩?

  7. cheryl Says:

    >>>豐滿

    哈哈哈 i like it~ 我就真係即刻幻想d文字變成一雙乳房…唔~津津有味

    不過我係refer緊係份paper喎。我寫research paper好屎,因為悶囉~

  8. Justin Says:

    嘿。我都唔記得左,究竟“豐滿“係唔係一個typo。


發表迴響

