不愛寫詩

2007/04/03

嘿,可能係我老細睇到我呢個 blog見我之前果個月日日都咁得閒寫咁Q多野於是乎就開始俾左好多野我做。

唉。做死人。

大家見我update得少左就知我呢幾日冇乜心力胡思亂想。

眼前既係一個兩年前既project,搞呢壇野既人都已經離馬料水遠去,但,呀老細又要用喎,咁,呢個重任咪落响我身上囉。

主要係兩個program,阿甲同阿乙。阿乙既目的就係重覆咁叫阿甲做野,每一次俾唔同既參數佢。兩個program,都係,用詩加加寫既。阿甲果個無可厚非,因為,佢要call library,冇得揀。但係,阿乙就應該係用scripting language黎寫既,因為,而家個program幾百行有好多係花响無謂既file i/o度,同埋memory allocation一些無關痛癢既事。

c++既好處,係幾本上部電腦做過乜你都大概可以估到,但,佢既唔好處就係明明好多野都唔需要理既都要理埋,明明用perl一兩句寫完既野去到詩就要用二十行,仲會有機會出錯 。但,scripting language好多時都只不過係要get things done者。去到呢個位,再一次感受到the beauty of perl。唉,但,舊野係人地既,唔可以亂黎,唯有,切切實實的寫詩。

7 回應 to “不愛寫詩”

  1. winson Says:

    我唔識C++
    唔識perl

    死未~~ XD

  2. Justin Says:

    我year2時都未識。

    最緊要你想學。

  3. Gideon Says:

    但係我就寫黎寫去都係詩咋喎。詩加加只係讀 U 屎學過下咁咋。

  4. gordon Says:

    好正ge title~~~不愛寫詩,我就係寫得一手爛詩,每首詩都係一個method過

  5. DSvT Says:

    C++係好難做既,以前我多數都係抄人地既功課。我吾喜歡computer language既。。。

  6. Justin Says:

    DSvT: Ha! interesting. I will write that later.

    Gordon: 冇人一出世就寫得一手好好文章麻。寫多的,係咁寫,自然有進步。

    DSvT: 有好多language會好玩過c++既,如,Ruby.


發表迴響

