借藝術之名

2007/04/09

(呢幾日訓得少,老細可能發現左我早果排日日寫blog,攪到我呢期多野做到PK,但,做都好悶,吹兩咀先。)

一向很留意文化界只限成人觀眾既表演節目,我睇神谷美雪的人話我咸濕,咁,為左以行動證明我唔係一個咁膚淺既人,於是我會同樣睇去文化中心大會堂睇番一類懶有文化既成人節目。

上星期日,我處女下海,看了第一套電影節的電影。

在葵青劇院門外,還遇見熟人,去到果度,大家都知大家做乜啦,睇咸片囉。

那一個晚上,晚上十時四十五分,在葵青劇院裏,放的是《性愛無限級》。

黃宇軒之前都提醒過我,電影節裏,英語對白的電影是沒有字幕的,反而,其他外語的卻有英語字幕。

我考toefl的listening都唔低分的,那,我當然以為自己好勁。嘿,一開場,就知死喇。成套戲,得兩成聽得明啦。

呢套電影,為某個比賽的參賽片段,電影原來放的是七段的其中兩段。但,當播畢第一套後,大燈亮起,很多觀眾都很突然,因為,電影節的介紹說有兩段時,而,上影了的一套,是悶得要死的一套。

內容大既是訪問了幾個十幾歲的人,關於他們看咸濕電影的經驗、性經驗,很悶,結局是一場同場地沉悶的魚水交歡。

唯一的得著,是再一次肯定我對夷人毫無興趣,撩不起半絲興奮。

至於另一套,很可能過不了電檢處,未能上映。第一套冇野睇,第二套冇得睇,觀眾自然鼓燥。

第一次睇電影節電影,這是很差的經驗。

另,今日又看了另一套三級片,The Free Will,德國片,長一百六十三分鐘,好悶囉,訓醒幾次都未完,最後,仲要早走添。

10 回應 to “借藝術之名”

  1. c Says:

    個情況同我睇《fu*k》都幾似
    我聽得明既真係2成左右
    又係好多訪問
    真係浪費左

  2. book Says:

    boring!? reli!? i htought the scene of rape would be shocking (the free will)..i forgot to bring my ticket and didnt watch it…

  3. Justin Says:

    c: 係。電影節真係唔係咁易睇的。

    book: Ha! you hv made the right choice!

  4. kdsuen Says:

    另一個體驗係成千人一齊得鹹片
    我得閒重擰轉頭睇啲觀眾
    同樣好睇

  5. 70/F Says:

    哇哈哈
    話你知丫
    我向大阪住時鐘酒店睇av呀
    哇哈哈哈哈

  6. Justin Says:

    嘩!!!嘿。你成日話我口多。你又係咁講!!

  7. Justin Says:

    Kd: 其實,我都想試下去見果的「一張飛睇到笑」既戲。

  8. 70/F Says:

    > 嘩!!!嘿。你成日話我口多。你又係咁講!!

    你咁講
    d 人會唔會以為 ……
    嘿!

  9. 肥力 Says:

    睇到「懶有文化o既成人節目」,幾開心。但又諗,真正走到又文化又成人呢條鋼線o既,又有幾多?

    正題係,呢篇o既連結會o係今日四點o係電影節筆記連線出現!
    http://www.hkifflink.net/2007/04/28/1367/


  10. […] 在葵青劇院門外,還遇見熟人,去到果度,大家都知大家做乜啦,睇咸片囉。(…閱讀全文) […]


發表迴響

