赻埋一碟

2007/04/18

n70_photo1136.jpg
冇,我冇打錯字,入大學以後,有人教我:赻—abbrev of 超炒。

零晨兩點阿老細宣怖明天繼續,咁,去大埔道搭車番屋企。點知好Q肚餓,去間24既老麥買飽食,豬柳蛋漢堡要蛋六分鐘,同時我見到枱面寫住日日送廿分鐘wifi,咁,一於上網等飽食,亦假成左呢篇廿分鐘之內寫成既blog,同時,食埋個要蛋既飽。

原本交披爬既死線係聽日,點知當局推遲左,到廿二號。所以大Q鑊。正所謂梅菲定律話會炒既野一定會炒埋一齊,黎緊幾日要做paper同時下星期一考車同埋兩位來自英國既補習學生要番英國去,之前要做披爬同埋學車同埋補習。唉。

咁當然係正經事行先,老細話開工就一定開工先。所以,唉,補習,時間難免要一改再改。另,學車,可能搵朝一鑊學足四個鐘掛,到時,食粥食飯就⋯嘿!

過埋下星期一,就係一條好漢!

好。十二分鐘,打完了扑,也吃完了飽,回家工作去。

10 回應 to “赻埋一碟”

  1. 70/F Says:

    我仲赻呀

  2. Lo Says:

    乜原來m記有d咁嘅野.. ‘ O ‘ ;
    要搵日去m記…嘿嘿嘿. =)

    btw. 你好多Eason 歌wo.

  3. TK Says:

    真係好,送20 分鐘wifi

    不過麥記好似無乜插蘇,唔知遲d會唔會整多d
    我部notebook 跟新世紀福音戰士果3 部機採用同一能源系統
    脫離電源好快玩完

  4. winson Says:

    係吃完了包吧

  5. Justin Says:

    七十樓:唔好咁啦你!!

    Lo: 有一次,响department聽talk,個prof開左個itune黎播podcast,就見到我部機。。。

    TK: 如果我係麥記,就唔會整咁多插蘇。免得人坐成日。

    Winson: 麥記既包,係飽。

  6. c Says:

    我的死線在星期六……
    不過相信點都唔及你咁多姿多采
    努力﹗

  7. TK Says:

    點都要整返兩三個插蘇既

    pacific coffee 都係咁
    宜家麥記通常係一個都冇,至少整返一兩個電源在嘜Cafe 啦

    若果全線開24我冬天開夜一定會幫襯…屋企無暖氣嘛
    嘿嘿嘿

  8. C.M. Says:

    好想像你一樣,能夠有魄力,過一兩晚你這樣的日子。

    依家,飛滋都早已使小弟向麥記卻步…. 可憐。

  9. Hackson Says:

    >冇,我冇打錯字

    有。

    「鍾」 => 「鐘」

  10. Justin Says:

    c: haha,,, now is already Wed~~~

    TK: pacific coffee裏面,我試過好多次,"mung"左佢座地燈個電制黎插電腦。

    CM: 嘿!我在賣弄自己的青春~~

    Hackson: 乜唔係分「鐘」咩?


發表迴響

