好漢

2007/04/24

我說過星期一後又是一條好漢,琴日朝考完車,番屋企,再番學校拎信。

撞口撞面既人都語帶諷刺地說「你而家好得閒啦!」。而家係馬料水大學既學期末段,冚世界都做緊裸蓆同溫書,自然覺得我這等閒人在實驗室內行行企企當然會被人歧視。

其實唔係冇野好做,只係唔想做住者。

昨晚出奇的早回家,七時許就踏進家門,還沒有開飯。早回家,在於我來說,是件天大的事。我一向遲出晚歸,就算是回家吃飯,通常已經十時許,吃的是他們留下來的飯菜。我娘親就問我做乜咁早番黎。

昨晚睡了十二小時,好好的十二小時。夢醒,發現已經是紅雨。下午停課。唔關我事。

另,整整一個星期沒有扑了,人流每放愈下。唉。但,沒法。

頹埋今日啦咁。

發表迴響

