老星卡

2007/05/08

早陣子老星推出一張儲值卡。基本上供能與八達通無異,除,它只限用於老星。

問題是,究竟老星推出這張卡,究竟有其麼吸引人?

其中一項,是零錢。很多人,尤其以男性,都不喜歡散紙,因為又重又嚮,放在褲袋裏很不舒服。於是,每見褲袋裏有零錢,就會盡快把它們用光。同時,亦被免令口袋出現零錢。

老星一杯Tall americano要廿二,Latte和Mocha都是廿多元。如果付鈔票,就必會找回很多很多散錢。所以,曾經有一段時間,我只會叫剛剛廿蚊的coffee of the day。

未幾,我得知原來老星可以簽卡,就算只買廿蚊亦可以。於是,我就改為簽卡,避免出現零錢。

但,簽卡過程極之煩複,收銀姐姐要茂低到櫃底,然後等等等,同時忍耐著排在後面時間就是金錢的香港人的目光,大半分鐘過後整個收銀過程才完結。

從這個設定我們可以看出,老星極不鼓勵顧客簽卡。

所以,老星就推出了毫無優惠的老星卡,不足一秒就完成整個交易過程,很是方便。

另,其實,近來,老星也安裝了八達通機,但,不知何解,眼見啫卡人很少。

(其實,Undercover Economist裏也有提及過這個現象,但,很累。容許我,緩慢的寫。)

3 回應 to “老星卡”

  1. 70/F Says:

    > 容許我,緩慢的寫
    呢句
    出現在你這兒
    我會心微笑


    意難平意難平意難平
    我的筆要變成武器了

  2. CK Says:

    本Undercover Economist,我今朝早走去Page One買左啦,睇左幾頁,真係幾好睇。多謝推介。

    講開老星咭,小弟都買左張。佢話唔知有幾多個國家既老星都用得嘛,好似好勁咁。不過,我最近反而買左一張用黎送禮,尤其係送俾公司既同事,都幾實際幾好丫。

  3. Justin Says:

    70/F: 是麻?意難平,就寫出來吧。

    CK: 好睇呀。但,如Samsara所講,我而家睇到chapter 5,覺得佢寫野冇之前咁清楚。


發表迴響

