離港外遊

2007/05/11

可能會少左update,視乎當地的互聯網供應。

唉。最近的事,令我心情好好好差。個腦轉左一日,身心俱疲,好攰。

如果想睇最新消息,可以去呢度

13 回應 to “離港外遊”

  1. TK Says:

    希望唔會變刑事咁老土啦

    小弟都在自己個扑update 左件事

  2. 70/F Says:

    變刑事?
    唔係瓜
    好無天理啫如果係既話
    你又出門?
    嗚嗚我呀仲係到朝九晚七呀

  3. Justin Says:

    TK: 我覺得唔會變刑事,如果係,就,太陽東方好難走得甩。

    70樓:嘿。此刻的我在成日機場。你,繼續努力啦!!
    唉,其實,校方今次既公關就真係不太好,竟然話要禁止出版,就真係踩中好多人既「道德底線」。

  4. 一條辮子 Says:

    去玩啦去玩啦
    返黎先傾
    馬料水大學今次自己攞黎衰喇

    其實校方嘈學生有損校譽
    衣家整單干預出版自由既野(學生報喎唔係興趣小組報紙喎)
    真係,捉蟲
    (低能既,自己間u仲要有新聞系~)
    我係學生會或者書院要員就出面斡旋喇

  5. 熊貓王 Says:

    豈有此理!在這中大學生報危急存亡之際,你竟然臨陣逃脫?(其實眼紅)

    拖出去!斬!(笑)

    –記住買手信啊~~~


  6. 一條辮子:

    個名好熟喎

    你係咪響我度留個言架?

  7. 70/F Says:

    救命呀各位
    我諗係比人hack左
    呢篇唔可以俾人留言呀
    我 check 過 d code 無問題架

  8. 70/F Says:

    我諗係比人hack左
    呢篇唔可以俾人留言呀
    我 check 過 d code 無問題架

  9. C.M. Says:

    點解你地幾個齊齊去外遊咁開心呀?

    記得放開懷抱,玩得開心,影番d靚相比我地睇下!

  10. Justin Says:

    邊只姑娘:係囉。我睇過果個紀律委員會既成員,冇乜social science既人,可能,對「出版自由」冇咁aware….所以先有個咁既決定

    Panda: 嘿。我每到一個地方,就即刻搵地方上網update最新消息la!!!

    魔術師:嘿,你,見鬼啦。:)

    CM: 影相?好。即影。

  11. Justin Says:

    喂,七十樓姐姐,唔好意思,你之前幾個comment唔知點解俾wordpress spam左。


發表迴響

