事到如今

2007/05/17

上星期初,大學裏的同學知道我跟學生報的人來往甚密,當看見校方的強硬立場時,就立即問我怕不怕同學報的同僚被起訴。因為早前有同學穿上畢業袍,在百萬大道上給人corn了,有人拍了片,放在高登討論區,那裏的道德高地原居民就立即群起而攻之,然後上了報紙,校方立即跟學生劃清界線,成立紀律委員會,處罰學生。那才不過是happy corner引起的風波。而這次學生報牽連甚廣亦似為嚴重,同學怕編輯們會有慘淡收場。豈知事情峰迴路轉,輿論竟然反指向大學校方及淫審處,Derek’s blog指事件必有高人幫助,說沒有都怕沒有人相信。攻擊學生一方,我由始至終都相信是明光社作怪,不過,而在形勢急轉直下,蔡志森當然不會蒲頭。而學生一面,有高人出手亦毫不出奇,如果我有咁高既章法,看見同學們被踩上心口,我都會幫下忙啦。

事情的轉捩點,是星期四傍晚學校禁制出版的聲明,同時威脅處罰學生報全體編輯委員,如果那時候稍有差池,就真的玩完了。那一晚,我好撚慶,真的好撚慶。在忿怒之際,問友人向報紙投稿的方法,然後在三小時裏寫畢我生命裏第一次的報紙投稿,然後就執行李上飛機。學校不作解釋地禁制出版,在六四前夕,很容易會引起民意的反彈,使人聯想到動輒就取鍗報章雜誌查封報館網站緝拿異見人士軟禁關連家屬的中國共產黨。

未幾,就故事就發展到這個星期中文大學校長劉遵義(咦,佢好似係响遵義會議果度出世喎,唔怪得啦)稱沒看過學生報,校方也不再敢揚言要處罰學生,相信在中大學事情也快將落幕。

仲好睇過溏心風暴。唯獨校方沒有李司棋般好戲馬麗莊教授唔夠薑講「呢度唔係法庭,唔需要証據,我隻眼就係証據!」。

8 回應 to “事到如今”

  1. seikomatic Says:

    請問知唔知聖經呢單野背後邊位高人出橋?

  2. 70/F Says:

    我話係細細哥+陶才子

    咁玩
    好睇囉
    大師
    過去我到呀
    有花生呀

  3. Justin Says:

    大師:
    唔知呀。唔响香港,收風好慢。

    七十樓:
    要埋爆谷同熱狗得唔得

  4. 野孩子 Says:

    雖然呢個考驗對你o黎講似乎出現得早o左,
    但係我知我無睇錯人。

    70/F :妳……嘿……

  5. Justin Says:

    野孩子:
    其實這次事件對我來說還頗為remote呢。

  6. 唔明 Says:

    由始至終,絕多數媒體與絕多數市民都是站在校方那邊,你的言論有失偏頗。 一位難過的讀者。

  7. Damon Says:

    正呀正呀,好戲呀馬教授。劉教授就可以講「邊個係人邊個係鬼我有眼睇」

  8. Justin Says:

    唔明:我不能同意你所講既:「由始至終,絕多數媒體與絕多數市民都是站在校方那邊。」
    你睇下事件一開始頭兩三日既報紙同社評,同埋第二個星期報紙雜誌講既論調,好明顯唔係絕大多數市民都係响校方既一邊。

    Damon: 如果劉教授真係講「邊個係人邊個係鬼我有眼睇」,就,嘿嘿嘿,發展到呢一刻,呢幾集,李司琪已經咩左la wor..


發表迴響

