賭場餐廳

2007/05/18



賭場餐廳

Originally uploaded by yipjustin.

堪薩斯州的法律禁止於陸上賭博,於是賭場會建於湖邊,美其名為一隻船,事實上與金沙無異。

賭場裏有一餐廳,自助餐,長腳蟹和牛扒任食,每人廿四美金。於是我吃左兩塊牛扒,五隻蟹。超抵。

左上角的是裝蟹骨的桶,快滿的時候,侍應會過來,說句:「I will empty your bucket」然後把鐵桶拿走。我當然樂意讓侍應清理殘渣。

之但係,作為一個賭場,這個問題真的要不得。所謂言者無心,聽者有意。
I will empty your pocket.

4 回應 to “賭場餐廳”

  1. TK Says:

    我估鬼佬又無咁多文字禁忌既 (touch wood)…

  2. gordon Says:

    好似好正

    唉,我仲係中大做緊功課,真係x就有得我食


  3. 哈哈哈, I will empty your bucket!!!

    照計美國啲賭場管理咁pro, 無理由會注意唔到呢啲小節個喎?

    唔通美國人無我哋中國人咁迷信?

  4. Justin Says:

    TK: 慘在賭場裏大部份都係亞洲人。

    Gordon: Year2既時光係好難過,之後就會雨過天清。

    Johnny: 我都唔知。之但係,其餘既時候,那位侍應都好好口既,開口good luck埋口good luck。


發表迴響

