孤高map

2007/05/21

一直以來用google map僅限於觀光,重遊以前到過的城市,或是亂揀兩個大城市,看看兩地的交通方法。然而至今天,我才真正的用google map。勁方便,亂打兩個地址,google竟然知我打咩,還有清楚指示轉左轉右行幾耐行幾遠,如果冇行錯路的話連地圖都唔使買。

租了車由三藩市到洛杉機,七個鐘頭,我跟家弟輪流揸,因為我少揸車的關係,吒咤於公路上倍覺興𡚒,三百多英里的行程裏我揸了二百多,上山落山上山落山,驚險又刺激。這裏,天大地大,在禮頓道開到三十公里師父也嫌我開得快,這裏的公路上八十英里(128kmh)是常事,還會給人爬頭。

這幾天入油多了,才體會到美國人用油之多,三百英里的用了一缸汽油,路上這麼多車,可想而知耗油量之高,唔怪得美國係咁要响中東度打石油。

9 回應 to “孤高map”

  1. 70/F Says:

    衰仔
    番黎幫我搬屋丫

  2. cheryl Says:

    真係癲。sf路上我梗係瞓啦,長途車…唉你真係high咗

  3. Henry Says:

    google map 真係好過引架
    試下 “get directions",
    From “London", to “New York"
    留意step 37

  4. Justin Says:

    七十樓姐姐:你叫到,梗係幫!!之但係,小島冇車喎。

    Cheryl: 第一次揸咁快,想唔high都難。

    Henry: 強!

  5. seikomatic Says:

    開始想象到你果陣好爽既風……

  6. Man Says:

    最正係,我打我個客個公司名,五間分店都無地圖上出現。

  7. Lo Says:

    喂,Justin 你幾時返呀?我想臨走前同你去patrick度打場牌,香港麻雀。
    賞面?

  8. Justin Says:

    精工大師:簡直大風到我唔敢開窗。

    Man: 係連個地址都冇出現?

    Lo: 廿八號起,幾時都得。你幾時走?

  9. Lo Says:

    我六月頭一個星期,不過中間要搬野咁,比較煩,二十九號應該都得,我同patrick度下,不過差隻腳,你有無人選?


發表迴響

