台北

2007/06/08

(攝於淡水河邊,去年八月很熱很曬,睛空萬里,天色很美)

我說我很喜歡台北,因為它很美麗。

別人總不同意,說台北又污糟又舊又悶,有甚麼好看?

污糟又舊,卻很安全。不像上海廣洲,起碼在巴士可以打瞌睡,在街上走也不用怕四面來的盲流。

處處是易明的繁體字,他們的語言也不太難聽。

還有,是個華文世界中較文明的地方,人有文化有禮貎,咖啡店多,書店亦多也擠滿人,讀書會也會坐無虛席。讀書的人多,便能支撐一個寵大的出版/翻譯界。

古怪的是這個美麗的小島的政治,面皮最厚的人當政,醜陋無比。

可惜這次天不造美,將來四天都天陰有雨,那,會拍不出好照片。

11 回應 to “台北”

  1. 70/F Says:

    做咩呀
    赴美洲前黎個環亞遊先呀?

  2. TK Says:

    同感
    小弟都幾喜歡台北的
    甚至有想過在台北長住工作

  3. gordon Says:

    好想去台灣自由行…聞說淡水真係好正,好舒服

  4. kaka Says:

    我也很喜歡台北。

  5. Fai Says:

    芷菁聽日都去台灣…佢話一定要去周董店走一趟^^

  6. winson Says:

    我反而覺得戈度既政治人物夠赤裸裸,
    起碼佢有幾無恥你都睇到

  7. Samsara Says:

    我都鍾意台北,又近又多書局,又有好濃既書香.

  8. Vincent Says:

    我舊年七月去台北, 都係淡水/基隆/九份影左唔少靚相呢~~

  9. C.M. Says:

    處處是易明的繁體字…

  10. Justin Says:

    七十樓:我都想呀。我仲想去緬甸寮國同Cambodia,之不過,冇錢。

    TK,Gordon,KaKa,Vincent: 係呀。真係好靚。

    Fai: 周董店?邊庶黎?

    Winson: 係囉。仲好睇過溏心風暴。

    Samsara: 仲有,果度既書局容許人地坐响地下。

    CM: 簡體字唔係睇唔明,但始終隔左一重。

  11. Tze Ching Says:

    haha o岩o岩由台灣返香港喇我
    周董店響忠孝敦化果邊架 係周杰倫開既舖頭~
    我去台灣最大既心願就係去佢間舖 同埋食綿花冰 XD
    今次兩樣野都做晒 好開心呀 ^^


發表迴響

