無聊野之九—番屋企

2007/06/21

時常在地鐵看見一隻隻在飛舞在撲燈的小昆蟲,從東涌站上車,輾轉至南昌站下車,當然它們不會經過閘口,也不會給人查票,亦沒有人能為它們查票,難怪有人說這一類細小的動物(如細菌)是影嚮人類文明的關鍵。我時常搭地鐵番屋企,但,如果一隻飛蛾上了地鐵,它又會不會番屋企呢?如果飛蛾是沒有腳的雀仔,是四處為家的話,那,就改改問題。如果一隻螞蟻上了地鐵(我在Discovery Channel見過蟻巢),過了海,牠又會如何自處呢?

他們會否有動物的本能,可以自行搭番地鐵回家呢?

抑或,他們會求其找個鄰近的蟻穴,以難民身份要求人道援助,甚至索性入籍做二等蟻民?

抑或,他們會找個地方插旗築巢,自立門戶做個SME老闆呢?

又或者,他們會覺得今朝有酒今朝醉,天跌落黎當被蓋,有得食就食,有得訓就訓就算數?

空洞的車廂內,我凝視著飛蛾,對它的未來,充滿著好奇。

4 回應 to “無聊野之九—番屋企”

  1. C.M. Says:

    小側田,

    你依家係邊度呀?

    你看得出神,不要忘記屋企呀。另外,小弟覺得你挺喜歡建築物的,是嗎?(你上一篇寫的權力運用…多謝)

  2. Justin Says:

    我番左黎香港好耐喇!柏林的相片,是我去年歐遊時拍下的。

    喜愛建築物,對呀。我尤其喜愛欣賞機場。

  3. gordon Says:

    呢個問題我都有諗過,我諗得再遠d,搭地鐵都升短程,隻蟲搭飛機會點算,可能去到會比其他蟻排擠,又或者水土不服死鬼左

  4. Justin Says:

    搭左飛機,如果係長途既話,我諗,應該會水土不服掛~~~

    又或者,去到,唔識講人地啲話,溝通唔到。


發表迴響

