再追渣沽

2007/07/06

Image of 追揸沽

終於拎到渣估新書,本野二百幾頁,要用八個幾既郵費先寄到黎,連埋本書既成本,都咪話唔揼本。

今日馬料水落住滂沱大雨,沒有幾多工作既心情,就好似CK同埋鐵鎚咁,一收到本野就响公司係咁睇係咁睇,於是幾乎成日冇做過野,雖然除左序言外全部文章以都睇過,仲唔止一次添,但係,都忍唔住係咁睇,每睇一篇文既時候,就不其然咁會諗番起果段時間既自己。唔經唔覺,咁就又過左一年。

特登拎住本野搭火車地鐵時睇,舉到本書高一高,慌死人地唔知我有限量版《追渣沽》咁,加上我個身份又係公開唔怕俾人認出,情況就好似小學時候買左架有凹凸呔既摘星者就即刻拎番學校showoff咁。

起初睇渣估,好可能係因為馬沙。兩個blog都係用charcoal呢個名,馬沙係高達系列既人物,而渣估,就係一隻原本用黎開礦但之後俾人用左黎打仗既機械人。初頭仲以為呢兩個扑係一個人既化身,過左好一輪先發覺唔係(其實,好似孔少林同方卓如,佢地都可以係同一個/班人啫!)

之但係,關於本野,有少少意見咁啦。對於我這個每天追睇渣估個扑既人,每一篇文章都好容易變成我生活裏面既其中一個話題,會令我諗起好多野。如果印第二版,可唔可以好似《原氏物語》咁,每篇文既後面加番個日期呢?

另外呢,白色封面,同一向對呢個扑既印象唔係幾同咁。

嗱就即係咁,渣估幫間出版商賣廣告賣到出曬面,唔知間公司打左個幾多折俾渣老闆呢?

又或者,其實會唔會渣估就係呢間出版公司既老闆呢?老闆自己寫文出埋書,真人示範,一字咁簡單。佐敦之虎渣估扮曹查理hardsell紅出版,好比蘭桂芳之父盛智文扮水母宣傳海洋公園。咁既宣傳,真係無敵!

13 回應 to “再追渣沽”

  1. TK Says:

    Justin 你就好啦
    抽中IPO (Initial Publishing Offer)
    小弟遲來一步,無緣拜讀渣sir 大作
    唯有遲些等正式上市時認購吧

  2. C.M. Says:

    哈哈,我都即時係公司Show off!!

    (多謝渣Sir 用小弟真名)

  3. Justin Says:

    TK: 嘿!係呀。抽到一手,所以勁開心。

    CM: 你唔怕俾人認出咩?!

  4. C.M. Says:

    唔怕,一來我個衰樣太平凡(志偉強明嘛),二來,SHOW OFF 大過天!

  5. 惡女 Says:

    係呀,小樺呢個女子係我大學同學,唔同系,一齊學寫詩,仲一齊出過本詩集(佢係主力,我交行貨),之後成日去啲活動都撞到佢,早排仲同佢做咗個訪問tim。

    我見你有譚棨禧個link,佢當年都係同我同班咯。

  6. Justin Says:

    惡女:嗯。即係,你係來自中文系。

  7. On Dog Says:

    小9冇得係公司SHOW-OFF, 只有向其中一位尹生哂下…..

  8. 惡女 Says:

    譚生同小樺都係我新詩班同學,Elective,我major BBA!

  9. 渣估 Says:

    哈哈!

    我都覺得白色封面唔夠黑色封面吸引, 如果有機會再版, 死人都用黑色做封面底色!

  10. Justin Says:

    On Dog: 即係點晒呢?

    惡女:嗯。嘩!即係你同七十係同學。

    渣估:係呀!!黑色岩你!

  11. 惡女 Says:

    無錯,我同佢同系,但我早佢一屆(但年紀呢,佢大,哈哈!),我遠方亞西西認識。

    乜原來你讀九華咩?

    九華呢...同我同七十都好有淵源,嘻嘻!

  12. Justin Says:

    嘿!我次次問七十樓,佢都唔肯講有咩淵源!

  13. Learning_Forest Says:

    黑色留番下一本Book B 吧!


發表迴響

