妖。瞓唔著

2007/07/10

妖!

聽朝又係十點半見老細。仲未訓得著。個腦明明好攰,書又唔想睇,但係合埋眼就超精神。坐响部電腦前面又係乜春都唔想做。blog又睇曬xanga又睇曬,facebook又冇人咁得閒update。msn上面既人又訓曬。得番我一個。琴晚呢個時候我仲興高彩烈咁做緊野,呢一刻我放低左十九萬個job俾電腦自己一個接住一個咁做,solar{3,4,5,22,23}上面既同學仔就真係唔好意思啦,個名叫做anagram係我既。

妖!睇怕聽朝見完老細又要大覺訓,好唔鐘意咁,好浪費時間。

我想起今晚晚餐時既一杯凍啡走甜,果一刻我覺得有少少攰,就叫左杯啡,我頂,呢一刻明明好很攰,但係個腦就keep住轉,訓唔到。

妖!

6 回應 to “妖。瞓唔著”

  1. C.M. Says:

    數綿羊啦!

    將來前路漫漫,祝你…勇敢面對!(仲有排你捱同瞓唔著呀)

  2. 余若虛 Says:

    無計,訓係床睇下書啦!精神無得抖,身體都可以抖下,搏睇睇下訓著都好嘛!

  3. Justin Says:

    CM: Thx!! 唉,我都知呀,仲有排捱。每日心情最最最差既時候,就係早起果一下。

    余:就係好怪,睇書時覺得好攰,但都係訓唔著。

  4. 火鶴 Says:

    呢D時候唔揾我吹水?

  5. 惡女 Says:

    係呀,你再訓唔著,就畀我個貓我啦,我同你MSN,我好夜訓架!

  6. Justin Says:

    火鶴,惡女:好呀。好呀。吹水好呀!


發表迴響

