四代香港人

2007/07/24

之前四代香港人幾乎斷市,我行左幾間書局先搵到手頭上果本(仲要係有少少破舊既)。今日响又一城pageone見到有八九本,有買趁手。

3 回應 to “四代香港人”

  1. Lo Says:

    man… 渣老闆本野,記住到手呀!! 我見 ck 戈度寫得好搶手 lo .. . .. . . . =) thx.

    btw.. justin do you know any way to get the *entire* blog out of blogspot/wordpresses without explicitly writing a new tool? ( It’s really VERY slow to see things here… to be frank ).

    Take care man. =)

  2. mad dog Says:

    我去灣仔三聯都要行完舊店再去新店搵一輪先有, 又係剩番8本!

  3. Justin Says:

    Lo: 得。你email你地址俾我,我寄俾你。
    我知xanga有個咁既tool,都係其他人寫既,但,blogspot同wordpress我就唔知。
    google reader好似可以睇番曬blogspot既舊post。

    Maddog: 係呀。呢一本係全個系列最好賣果本。


發表迴響

