關於mac的二三事

2007/08/10

一、九月尾有機會做presentation,咁梗係用Keynote,問題係我要plot graph,但係iWork06既畫圖function虧得很,竟然要用手續個數字入落去,唔可以俾人用csv黎import,離曬大譜。仲要佢唔俾人plot log-graph,死得人。好彩,岩岩出左iWork08,有一個新software叫Numbers,即係M$既Excel,終於,可以plot到我要用既graph。

二、就快走,我會帶埋部macbook去。問題題我想裝多個windows入去部機度,以防萬一。同時想抄多啲mp3落部macbook度,但係,佢個harddisk淨係得60GB,而我部機既free space長期少於10G,想放多少少野都難。於是,就打算郁手換左個harddisk。可惜,竟然買錯左ide,原來,macbook係好先進咁,用緊sata。

三、Mac新出左個keyboard,個樣好似macbook既keyboard,我覺得會冇舊果個咁好打。但,超貴!有線既要三百七十蚊,無線果個竟然要五百七,痴線。上一個version既有線keyboard才是二百二,好好打,雖然重,但都會拎埋過去。

6 回應 to “關於mac的二三事”

  1. Patrick Says:

    哈,我部ibook(希望仲有人記得)都差唔多退化,但睇黎都係等Leopard出黎先買iMac。

    買錯左hardddisk,咪買多個harddisk case當住external harddisk用住先

    唔知點解,我反而覺得notebook keyboard仲好打過普通desktop keyboard,都唔知係我怪定係我已經打壞手勢,嘿。

  2. TK Says:

    小弟都有一部G3 700 ibook
    嘿嘿嘿 ~
    就黎係受保護文物喇

    我諗我同你一樣,都係打壞手勢咯

  3. Alex Says:

    我仍然覺得Powerbook G4 個keyboard 最正…


  4. 唔知點解,我都係鍾意full keyboard,即係有 function keys 有 numpad,所以notebook我都要買 widescreen 果隻

  5. Justin Says:

    Patrick: 唉。佢話我個harddisk開左包,唔可以退。結果,我今日又買多左個sata harddisk。打開咩keyboard,我覺得都係習慣黎,以前我都覺得laptop keyboard好難打,但,而家習慣左又覺得幾好。

    TK: 嘩。部ibook仲開唔開到機呢?

    Alex: 其實係唔係同macbook既keyboard一樣?

    魔術師:full keyboard永遠係好呀我覺得,尤其係對數字多既人。我之前用notebook時,有一段時間要成日打ip,冇numpad真係想死!

  6. cheryl Says:

    你過到嚟再買啦,買部dell desktop都好過你夾硬整多個os入去。呢度d package你識搵deal的話平到喊。上個禮拜promotion quart-core 21吋 700元而已!!!!! 你部laptop留番上堂用啦 ^^


發表迴響

