臨別依依

2007/08/18

N70_photo1240

臨走前跟豬朋狗友們既一次聚會竟然唔係打牌,而係玩大富翁。

好明顯大家都好清楚房地產次按既問題係幾嚴重,樓愈起愈多,玩既人數愈黎愈少,供應增加而雖求減少,本來價格應該係下降生岩,之但係租金又係咁升喎,太平山起三間屋就收萬幾蚊,呢個就真係叫泡沫囉(又或者,啲樓既租金定死曬,冇得俾市場自行調節,計劃經濟,死硬既)!行多兩轉可以繼續承接既人漸少,話知你中央銀行每個圈都俾二千蚊你,有人開始破產,又有人只求現金賤價賣地。適逢今日香港股市大玩過山車,跌完千幾又倒升八百。以後仲邊有人敢話玩大富翁低B?!

呢期同唔同人farewell左好多次,有些好有感覺,有些則是hi-and-bye。唉,今日離開時,竟然流左幾滴眼淚,覺得好唔捨得。原來,去到某些位置,人就會知,自己最珍惜的,是哪些人。

4 回應 to “臨別依依”

  1. TK Says:

    一路順風 ~
    在米國做研究機會比香港好
    第時d研究俾五角大廈採用左,袋多幾個銀又有些名氣
    放假得閒去台灣玩開,又或在大陸做完大deal
    順道返來香港被人訪問下
    避開d 狗仔隊探下舊朋友
    從正面方向幻想幻想
    不亦樂乎

  2. 野孩子 Says:

    來吧!聽首歌!

    擦去轉身離去之後 不爭氣的眼淚
    燦爛笑容摻雜著汗水
    真的累
    你看不出我的傷悲
    景色還是一樣的美

    忘記昨日一切 其實還沒有準備
    新的明天如何去面對
    我需要安慰
    讓悲傷的人不流淚
    迎向太陽頭也不回
    告訴我
    像個鋼鐵般的男子
    我會藏起我所有的心事
    像座堅強的山能低擋風和雨
    濃霧若散去抬起頭遙望著天際
    明天又是一片翠綠

    像個鋼鐵般的男子
    我會藏起我所有的心事
    將我熱情的心隨季節而冷卻
    沒有盡頭前方的路途還遙遠
    就算感動也無所謂

    一切都將成回憶
    無法抹滅的過去
    灰隨著時間 慢慢地模糊的痕跡
    就讓它去
    或許有一天會想起
    生命之中曾經戰勝自己

    《鋼鐵男子》—— 伍佰
    詞、曲:吳俊霖

  3. gordon Says:

    走出之前都記著同我地d仔女聚下ar,有空你就俾個時間我la
    加油,讀完書返黎就可以大展拳腳

  4. 洛克 Says:

    保重呀 ~

    我都剛剛試左 iWork 08 ,哇~真係好正 !

    去到果邊,記得買部 iPhone 玩 !

    點都好,一路順風 !!!


發表迴響

