JetLag

2007/08/28


別人問我有沒有JetLag,我唔知點答好。如果話有,又好難解釋到我呢期朝七晚十一既作息時間。如果話冇,我又真係好唔慣咁樣喎。


人地話我去美國就好似番左老家咁,因為在香港生活時,我好多時都係行歐洲時間既。响香港,我零晨四點到六點上床訓,大概訓八個鐘到啦,睇下第二日既appointment係點,於是呢,相對香港既一個普通人黎講,我係慢左四至六個鐘頭。以前,我呢個習慣係超難改既,就算我係八點鐘起身,去到晚上十一二點好攰好攰都好,再過多一陣就開始精神番,起碼要到四點先訓得番著。


黎到呢度,我既黃昏六點即係香港既凌晨六點,冇錯,我而家七八點就會開始好眼訓,捱到十點幾就一定要上床。好似好健康咁,其實我只係將昔日响香港既睡眠時間再推遲少少啫。呢幾日,朝朝都好早起身,睇曬啲blog先出去,嗯,時間好似見使左。之但係,就冇所一路以黎,我寫blog既黃金時間(即係零晨二至四)囉。


所以同人解釋自己既情況,就要先講其實一向我喺香港都有Jetlag既,黎到呢度,番而情況好左少少。就睇下過多幾個星期,我keep唔keep到呢個所謂既健康作息時間啦!

7 回應 to “JetLag”

  1. cheryl Says:

    西行有time gain唔係好難較,我次次番la都好精神。番香港就起碼一個禮拜先得,晚晚食完飯都想shut down咁…. (我今日咪5點鐘係msn煩你睇吓你係唔係度囉)

  2. readandeat Says:

    原來已經到埗了。從東到西,時差很難適應,我每次回來都覺得很痛苦,中午時分想死。

  3. 惡女 Says:

    我咪又係咁,唔好話我話你,你之後慣左,肯定又回復唔正常作息,因為夜訓同生理時鐘關係唔係好大,最關鍵係我地呢種人要夜晚先做到野。

  4. TK Says:

    兩個月後,保証打回原形
    仲快過靈格風!

    夜之一族的作息系統主要跟日光有直接影響
    時差只是短暫的表面問題

  5. 奧斯汀 Says:

    應該比較難keep。lol

  6. Justin Says:

    Cheryl:我下晝五點,九成唔响電腦前面。

    讀吃:很多時候,大概是夜晚前後,簡直累得不想吃飯。

    惡女,TK,Austin:你地聽住!!我係唔會俾你地睇死既!!!早睡早起身體好!!!我一定會Keep住!!!你地記住!!!

  7. readandeat Says:

    早睡早起,你得唔得架?呵呵,唯恐天下不亂。


發表迴響

