McEscher x Lego

2007/09/04

Max has just posted this….

http://www.geekologie.com/2007/09/man_recreates_eschers_relativi.php

Being an experienced lego people, and have acquired a number of McEscher’s puzzles at home, I should have thought of this…..

9 回應 to “McEscher x Lego”

  1. Max Says:

    McEscher’s puzzles, 係咪好貴架?

  2. Justin Says:

    唔係好貴。

    大概係普通puzzle既價錢啦(當然會貴過那些週街都係既貓貓狗狗果啲啦!)

    不過,因為係greyscale,所以超難砌。

  3. JHKChan Says:

    神樣!
    你有Escher嘅砌圖?上次唔見嘅?

  4. Justin Says:

    我都話我屋企幾萬呎,冇地圖實會迷路!!

    你上黎幾個鐘,點會睇得曬!:)

    (我間房有一幅,但唔知你有冇去過我間房)

  5. winson Says:

    咁寸嘴???

    btw… 點解鍾震宇條拎係拎去我個舊Blog 度既?

  6. Justin Says:

    已改正!

  7. winson Says:

    另一個問題係我唔叫鍾震宇
    我叫施嘉俊 😛

  8. Justin Says:

    點解我會覺得你叫鍾震宇?

  9. winson Says:

    你試下係google 打鍾震宇,
    會出我個blog…


發表迴響

