天下CS一樣黑

2007/09/21

N70_photo1283

現在才不過是第三個星期的開始,已經是第X晚在這裏做作孽,這裏每個星期每科都有功課,而且是不容易的功課,不計事前上課和看書的準備時間,單單是做一份功課已經用上十小時。

以前以為馬料水大學的電腦科出名辛苦,原來這裏更甚。我只修了三門課,其中一門叫Reading and Research,沒有上課時間,只是見見教授,每次太概十五分鐘,但準備時間頗多,這樣已花去了我每星期的大部份時間。

以前時時在怨唸電腦太辛苦,我通了幾晚頂拖著疲累的驅體回宿舍時,竟然有幾部的士,載著在陳根記吃完宵夜的同學,在我身邊擦過。那時我心想,頂,DNLM,讀電腦既女仔都唔多個,又唔好睇(我絕對沒有歧視成份,只是因為population太細,較少機會出現較標青outlyer;當然,今日跟一位土耳其博士生吹水,他說他女朋友在比利時讀書,我問是讀電腦嗎?他說,讀電腦的踫不得踫不得!可見,這個問題,是誇地域,全球性的),人地讀BBA讀文學院可以左擁右抱,功課又少,異性又多,可觀性又高,而我,最多最多,也只能夠這樣⋯

嗯嗯,功課難做也是好事,人的腦袋是用來思考,重覆多餘的事應留給電腦攪掂,如果一切都是容易的,我一定會小看這個學位。

讀電腦又辛苦又可觀性又低,但,這條路是我揀的。

18 回應 to “天下CS一樣黑”

  1. 黑人 Says:

    果位怒插甚麼的也是電腦人喎,插到好多女仔坦言話想追佢
    說不定,你又搵d野插一下,又會多一班女粉絲

    小弟怒不起,唯有唔嗲唔吊地寫d 無謂野

  2. Yun Says:

    十小時都唔係好多唧。

  3. 奧斯汀 Says:

    文學院都唔見得好。 lol

  4. Tea Says:

    電腦人真係忙到發癲!!
    可能因為無休止的工作性質啦
    壓力一定好大
    但係我覺得有向上的空間,點都係好事
    投身一個無底洞,點都比有盡頭的掘頭路好啩..

  5. gordon Says:

    食得鹹魚抵得渴,要相信自己將來可以過得更好

  6. Justin Says:

    黑人:哈哈!點得呢,執輸行頭慘過敗家,呢個「怒插」既market一早俾佢搶左啦,我同佢爭fans一定輸硬。同埋,佢真係識好多好多野。

    Yun: 我以前學校既第一份功課,我習慣係兩個鐘頭之內一定搞掂。

    Ocding: 你去馬料水行一轉,你就會知道自己身在福中不知福。

    Tea, Gordon: 咁又係呀,而家我勤力做事,都係因為我覺得有得做,覺得明天會更好。

  7. leona Says:

    Justin,早知道我們來電腦系找男友啦。
    我們新聞系…情況同你們類同囉,男生population太少,好難有標青的囉。
    標青女生的百分率卻奇高。
    :p

    也許應該學以前中學的男校、女校那樣,「撮合」陽陰不調和的學系。
    :)

    黑人,係,Elvis係有市場既,但我不同意叫Justin又怒插什麼什麼喎…
    Justin有自己的style,不知多好。

  8. readandeat Says:

    哈,咁慘。以前讀書時,我們也是陰盛陽衰,很多人來我們的系找女友。Leona真是無時無刻不提那位E乜。同意她的話,不要跟風,一個已夠了,又多一個,我怕我會(睇到)嘔。

  9. leona Says:

    objection, objection!
    不是我要提那個E乜,是黑人先提的,而我反對Justin要跟那位E乜喎。
    讀與寫你不要屈我喎。
    :p

  10. Yun Says:

    我以前讀數好慘架﹐如果可以用十個鐘做完份problem set 就真係好好彩啦。Suggested time 係二十個鐘架!! 仲要係一個學期讀兩科(upper division) 喎。其他科真係唔想理啊。諗起都覺得好慘。

  11. readandeat Says:

    Leona:
    都話我姓屈囉。

    Yun:
    suggested啫,博物館也有suggested入場費,我估我會不會照畀。梗係唔會啦。

  12. 惡女 Says:

    「人地讀BBA讀文學院可以左擁右抱,功課又少,異性又多,可觀性又高。」

    BBA呀BBA呀,你睇我同七十樓就知啦,呵呵!

  13. Yun Says:

    readandeat:
    唉﹐真的不是講笑﹐雖說是“suggested time”﹐可不是professors suggested﹐是同學們的經驗所得。二十個鐘是average time to complete a problem set。

    > 博物館也有suggested入場費,我估我會不會照畀。梗係唔會啦。

    哈﹐我會喎。講時講﹐NY的博物館的入場費其實很便宜了。這裡的都很貴呢。

  14. readandeat Says:

    Yun:

    哈﹐我會喎。講時講﹐NY的博物館的入場費其實很便宜了。這裡的都很貴呢。

    咁你就豬豬啦。

  15. Justin Says:

    Leona: 我都聽聞過Nursing跟物理系join camp,但到最後,女仔們都怕醜唔敢去,最後幾乎清一色男生。

    新聞系真係幾多靚女!

    ReadAndEat: 放心啦放心啦,我唔會咁易跟風既。

    Yun: 嘩!!!唔怪得我細佬話零晨三點圖書館仲勁多人。

    惡女:我仲好記得七十樓同我講過,BBA好,因為唔使點讀!!我都唔知幾羨慕。


  16. >我都聽聞過Nursing跟物理系join camp

    點解我讀physics時無呢d活動既?

  17. 70 Says:

    呀摸術師有當年你咁精逃文你都唔去啦

    講開又講
    我唔覺將撈多靚女喎
    我成日裙將撈人

    姐女人既靚
    可以扮架嘛

    (惡女人忍唔住啦我;一日最衰都係船山先生)


發表迴響

