Gmail

2007/10/23

大家用開gmail既,覺唔覺,呢期數得快左好多?

之前成年都係得2.xGB,呢個月無端端升到4.XGB。

有幾耐之前佢唔係出過service話可以俾人加錢加位咩?莫非反應太差,佢自動放棄?

13 回應 to “Gmail”

  1. Yun Says:

    Ah, did not notice it has increased to 4.xGB!!

    Nowadays, who wants to pay for email services?!

  2. Arael Says:

    重可以加錢。那些加錢買的是gmail和picasaweb通用的。
    很少人email會爆quota, 如果常用picasaweb就不太難。

  3. 鴉天狗 Says:

    真係冇留意啵, 我個gmail embed咗係igoogle到, 一開browser就睇到d email的:D 好方便

  4. 火鶴 Says:

    Hotmail 有5GB, gmail點可以唔跟? 挽吓手隨時可能All in添.

  5. Alex Says:

    Windows Live Mail offers 5 GB storage and both AOL Mail and Yahoo Mail offers unlimited storage so officially Gmail is still the one that offers the least amount of storage 😛

  6. readandeat Says:

    咦,我沒留意。哈哈,真是。

  7. On Dog Says:

    田兄:

    Please check out the website of:

    http://www.hkmarathon.com

    報名了!

  8. Justin Says:

    Yun: 但其實我一直都好驚gmail既人會睇我既email…

    Arael: 對對對。我都俾左錢用Flickr

    Cassio: thx for sharing

    鴉天狗:我以前都係咁,igoogle裏面放埋天氣同埋google reader.

    火鶴:都同Allin冇分別啦!

    Alex: oic oic… hvn’t used hotmail and yahoo for a long time lu…

    Readandeat: 好明顯因為我是個nerd麻

    Ricky: thx for sharing

    狗兄:我身在彼邦,參加唔到了。

  9. Nelson Says:

    因為Yahoo! Mail 已經變為無quota了…

    看來Webmail services 以後要賣services instead of 賣disk quota.

  10. Yun Says:

    > 我一直都好驚gmail既人會睇我既email…

    嘻嘻… 我以前都一直驚呢樣架﹐所以在gmail前我係冇用webmail services的(for personal email)! 但出了gmail後﹐受不住誘惑…… 食得咸魚要低得渴掛﹐而家好少咁擔心lu.

    flickr… AT&T service users get FREE upgrade to PRO account!!! Yay! I don’t need to pay anymore!! 😀

  11. Justin Says:

    Nelson: 都係呀。我覺得gmail一出果下,已經係象徵左disk space係免費呢件事。

    Yun: 係喎,你讀書果庶,咁近google,好多同學都响裏面做。


發表迴響

