Midterm

2007/10/26

幾近係突如其來的考試,主要原因係我記錯左邊日考試。

來這裏以前已經預料會有很多cultural shock,想不到連midterm也是一例。

一、有食物供應,開考前,同學們排隊攞食物,然後番埋位一路食一路考。教授既解釋係,希望呢啲食物,可以令我地起碼留十五分鐘。

二、影相,考到一半,有人拍門,是教授的phd學生,他把相機交給助教,助教走到台前,話,唔好意思,麻煩大家抬高頭,相機閃左一閃,然後大家繼續考試。

唔知點解,呢期愈寫愈短。

10 回應 to “Midterm”

  1. Yun Says:

    哇﹐咁爆既﹐未聽過喎……

    你好似越來越忙囉。不過﹐仲有一個月就有四日的long weekend﹐好快就到啦。 ^^

    (唉﹐我就常日咁期待假期到……)

  2. 黑人 Says:

    係囉

    點解我第一時間係諗到fox river 同埋prison break

  3. 米搞 Says:

    咁你應該洗小啲衫,留番啲時間用泥寫嘢喇...啲底著多兩日又唔會死人既...況且而家都冬天啦,咁凍唔會臭既...

  4. 熊貓王 Says:

    食物仲可以理解,但影相係為乜?怕有人冒名頂替代考?還是要證明俾大學當局睇,班學生真係有去考而唔係教授抽籤分配分數?

    還有,家陣你仲肯定自己響12月生日果日考試嗎?會唔會係早一個月前(即報社黃小姐的生日)?

  5. gordon Says:

    難道係果d全日考十個鐘ge試,所以有飯派?! XD

  6. 余若虛 Says:

    有野派咁正!唔怪得我見D鬼仔考親試都鍾意帶埋三文治同可樂入場,原來佢地慣左。但,既然返得黎考,唔會咁快就鬆人掛?

  7. 鴉天狗 Says:

    相是影給校刊校報的吧oO?

    我校的話, 考試要對student id(有相的),
    開考前先將id放係枱面, ta會逐一檢查

    其實冇咩用, 因為對面街fake id都係賣緊四十零五十蚊一張
    (當然張咭過唔到機, 但過到核對照片呢一關)

  8. Justin Says:

    Yun: 仲有一個月呀,可以死過番生好多次!!!我黎左先兩個月。

    黑人:下次我開拍campus break就搵埋你:)

    米搞:冬天咁凍,可以練埋縮陽添!就可以考慮唔著!

    Gordon: 咁我諗仲要提供埋按摩同揼骨。

    余:我諗都係。以前响大學成日見到啲鬼仔响圖書館公然食野,呢度啲人成日帶埋飯盒入圖書館。

    鴉天狗:我上既堂,好細班既,十五人都冇,基本上個個都認得,所以連student id都冇check過。

  9. readandeat Says:

    這兒的大學和大學生真是無奇不有。記得以前在香港見到美國大學生,覺得他們穿得隨便,好像沒腰骨似的。

    在這兒,就算是攞A的學生也像沒腰骨似的,你見到他們攤坐在椅上,枱上只看見他們的頭。有一個更誇張,常常搖椅,有一次,搖到整個人向後翻轉了。

    有一次,有一個女生真空穿了一件深V開到肚臍的裙子來上課,連我也不好意思正面看著她。

    不好意思,你好像在講midterm。哈哈。

    學生考midterm日期也可講價的,大家都考完就放假,遷就一下無所謂啦。

  10. 惡女 Says:

    –>「有一次,搖到整個人向後翻轉了。」
    -->「有一次,有一個女生真空穿了一件深V開到肚臍的裙子來上課」

    好爆,好似笑笑小電影咁呀!


發表迴響

