Safari 3

2007/11/20

今日用用下電腦,發覺有些感覺唔同左。我對電部係非常敏感既,小小改變都會發現。(如果我對人類都有呢種感覺,就發達!!)發覺gmail有bug(又或者係safari有bug),佢唔記得update title。gmail既button又唔同左樣。然後無端端gmail可以google talk(之前一直都唔可以既,我唔明左好耐,因為你見google辦公室既相,十個有七個都係拎住部macbook pro,有冇理由唔support safari!!)。然後响網頁裏面search時唔同左好多。竟然仲開到google docs!!(我諗我可以同webkit講拜拜)先發覺原來部電腦已經靜悄悄地upgrade左做safari 3。 呢期冇乜靈感,唔寫咁多。 

10 回應 to “Safari 3”

  1. 七十 Says:

    > 如果我對人類都有呢種感覺,就發達!!
    如果我對你都有呢種感覺,就大檸樂!!

  2. Pat Says:

    邊度可以睇到safari upgrade左?


  3. 衰仔
    買咩put呀
    話俾你娘親聽丫拿

  4. Patrick Says:

    咁奇怪,我都係用Safari 3,但都係唔support google talk同google docs喎

  5. Yun Says:

    > 我對電部係非常敏感既,小小改變都會發現。

    嗯﹐咁又唔洗對整個人類既﹐不過這樣對女友就很不錯囉。

    😛

  6. gordon Says:

    有時候好敏感、感覺到,都未必可以做d咩ge

  7. Justin Says:

    七十:如果我對你亦有呢種感覺,仲大檸樂!!
    另!都係好耐好耐以前既事⋯⋯

    Pat: Safari/About Safari

    Patrick: 你肯定?!?!

    Yun: 嘿。其實原本我想寫:(如果我對女性都有呢種感覺,就發達!!)⋯⋯不過又好像有點兒那個⋯

    Gordon: 噢。對。或者,有時,感覺唔到仲好。


  8. 你講果仲飲品
    好多人慢嚥輕嚐
    死得


    對你亦有呢種感覺,係慢性病來的

  9. Yun Says:

    唔會呀…… ^^

    Happy Thanksgiving!

    You have anywhere to go for Thanksgiving dinner?

  10. Justin Says:

    七十樓姐姐:慢性病?咁得啦。識左你未夠一年,由得佢等多十年八載先復發囉!

    Yun: Happy thanksgiving! I had turkey last night!~!


發表迴響

