股市凶兆

2007/11/22

報紙上說有人投資失利跳樓自殺,似曾相識的新聞。十年前股市樓市爆破,自殺新聞不絕,就不再覺得出奇。今日,又重見這些新聞。

離港前在讀原氏物語,那是原復生早年的信報專欄結集,零二年港交所每日的成交額才不過百多二百億,才不過四五年,竟然可暴增五倍。

七十米搞都貼圖示眾,我又試下。

hsce.png

一個月內恒指跌了五千點、國指跌四千點。我果隻put偏偏係十月三十一日到期。由我買果日至到期日,歷時六個月,國指升左一萬點。到期日以後,還未夠一個月,跌左五千。六個月內,只有八月十七日一日啲人覺得我係股神⋯⋯

呢一幕好明顯黃子華講緊既係九七年既事,但,又係唔係似曾相識?!

6 回應 to “股市凶兆”

  1. gordon Says:

    股災我睇唔講得上ge,始終基本因素唔係差,只係股市唔理性咁上升,脫離基本因素

    恆指有能力係3個月內由19300點升到32000點,點解唔可以3個禮拜內跌番落26000點? 依家26000點比舊年年初始終仲要高出差唔多30%,所以只能講依家係大調整,真正ge熊市睇怕仲未出現

    照我睇再跌多千幾點吧,去25000點水平就差唔多,年底仲有機會重上30000點

  2. kenka Says:

    只跌到25000的根據在那兒? 我到時買call輪.

  3. Justin Says:

    Gordon: 我同意你話股災應該唔講得上,因為一路升既時候,人人都話會股災,既係人人都有左心理準備,咁既情況下,股災既破壞力有限。

    Kenka: 買輪,小心!

  4. gordon Says:

    btw十年前ge股災同今日一樣都係全民皆股,但今日ge全民皆股講緊ge已經係包括埋我地呢d高中同大學生

    或者整體上所有人ge投資知識都上升左,理性左,覺得會有股災,所以十年一次股災今年出現不了,下年都未必有,但係呢個北望神州ge年代,上面d友仔炒股炒到發發聲ge時候,就算所有香港人都知道有股災都好,只要上面ge人keep住咁推高,泡沫始終都會爆,到時候已經唔再係香港人有冇心理準備ge問題,指數一樣會跌咁多,只不過蝕ge可能係北水客

  5. 媽媽阿四 Says:

    唔好意思。。。 個graph實在太好笑。。。 我可唔可以笑?

  6. Justin Says:

    我無良,我答:「當然可以。你將會好後悔囉。」


發表迴響

