lambda

2007/12/05

sem尾,忙到嘔泡,連留言都冇心情覆(其實呢期我有好多野想寫)。修了門Introduction to Programming Language,跟在馬料水學的完全不同。個個星期有功課,並且愈做愈甘。當然,學左好多野。最後一份功課,用Scheme implements Prolog(並且要有continuation),跟同學惡鬥了幾天,死線前兩小時才完成。到最後,發覺,呢科,竟然同自己做開既野有關,感覺幾好。線死一刻,教授竟然傳來這樣的電郵。  

8 回應 to “lambda”

  1. C.M. Says:

    嘩,超級雞腸!

  2. Gideon Says:

    好一科「Introduction to Programming Language」。若果你個啲係 introduction ,咁我都好想知我識個啲其實係咩黎。

  3. Yun Says:

    咦﹐你教授那個電郵。。。以前大學時都玩過類似既野。(那時電郵還是用shell account!! 死﹐是不是猜到我的年齡了。。。) 不過那時的只是變字母﹐沒有那麼大的。。。

    嗯﹐你知唔知我講緊乜丫﹖?

    And hang in there, finals will be over soon!!

  4. 米搞 Says:

    連我呢啲唔佑你寫咩既人都覺得好玩!

    頂住呀!就放假啦!

  5. Justin Says:

    C.M. 頂。我琴晚發夢都仲見到project果啲野⋯超難頂。

    Gideon: 其實呢科,正確黎講,應該係叫Intro to the Principle of Prog Lang,佢講既係一種語言應該有既features。我地日常見既C, C#, Java…其實好多都有某些features,只係,好多時,佢地唔會好explicit咁講出黎。

    Yun: 我而家有時電郵都係响terminal度收既(咁,即係你就快廿四啦!)

    但我唔明點變字母?!

    米搞:唔知好過知。呢啲野,知左好易發惡夢。

  6. Yun Says:

    哇﹐你把口好甜播。

    但你都唔明﹐可想而知係幾耐世紀既事啦。

    即係﹐可以用不同既符號變成英文字母。可以有好多唔同既字體架。憑記憶﹐好似係o係terminal call out 個app既。揀字體﹐然後打你想要既字母。(可以係成個word。) 當年都好hit 下架。好多人都把自己的名字變了做電郵signature囉。不過﹐一定要用fixed font 才display到架。咁當然啦﹐當年大家都用shell account﹐所以個個都用fixed font。

    至於點樣call out 個app﹐我唔記得左啦。不過那時既signature 仲係度﹐你想睇﹐我可以瞄俾你呀。

    ^^

  7. Justin Says:

    咦!你咁講,我又明喎!!

    我仲識寫添!


  8. […] 1 April, 2008 at 10:35 pm · Filed under 上學 The writer is a Professor in my department, chair of the graduate admission committee, and gave me a crappy B in his tough programming language course (that last assignment was to implement Prolog in Scheme). […]


發表迴響

