2007/12/14

做左廿四年人,第一次見天上面跌落黎既雪。

10 回應 to “雪”

  1. 熊貓王 Says:

    你就好。

    個景咁正,仲正過海景。

    還有,生日快樂--考試考成點?

  2. gordon Says:

    好靚ar…

    我世仔連真雪都未見過

  3. 三點 Says:

    好凍,著多件衫。

    廿四歲,真年輕。

  4. 米搞 Says:

    我試過响我加拿大舊campus見過向上飄既雪(係咁啱啲大廈中間形成左向上既氣流),真係好過癮!

  5. arnim Says:

    猶記得人生第一次遇上飄雪,是數個年頭前的平安夜。當時在英國留學,印象極深。

  6. readandeat Says:

    快放寒假吧。大家開完聖誕派對都雞飛狗走了。廿四歲?你很年青啊﹗

  7. Justin Says:

    熊貓王:果個景係department個露台黎,果個位凍到癲。生日快樂大家咁話啦!

    Gordon: 只要你想,好快就有得見。

    三點:嘿嘿!你黎實凍死你!

    On Dog: YEAH!

    米搞:係?呢度冇乜高樓大廈,應該冇機會見到。

    Arnim:嘩,咁,你果時係同咩人一齊呢?

    ReadAndEat:係呀。過多一個星期呢度既人就走曬。我遲下會去NYC,探下你好唔好?

  8. readandeat Says:

    Justin:

    幾遲先?我就快又回香港。好,你來就請你飲朱古力。嘿。

  9. gordon Says:

    小弟冇錢去旅行睇雪呢…


發表迴響

