家書五

2007/12/23

是日也,農曆冬至。廿四年來第一次離家做冬,想你們定如往年一樣,在家裏延開二百席海陸空餐大宴親朋。說實的,我也懷念大吃大喝的日子,雖說在學校裏有任食的飯堂,可是那些食物始終不如一向慣吃的。雷小姐到訪,我到經常光顧的兩間飯堂拿食物給她試,她也詫異一向嘴尖的我可以忍受天天食那些食物,其實在沒有選擇的餘地下每天能飽腹已經是值得興幸的事了,還記得八月尾剛剛到埗每天要吃份量又少又貴的三文治。

自十四歲起我在家裏開始擔任清理剩餸的要員(尤其以海鮮類食物更甚),不好炒蝦拆蟹的葉浩堃絕對無法勝任我的工作,今年的淨餸淨飯可能就要半推半就半賣半送的推給叔叔嬸嬸們了。

學校裏人們走得七七八八,除研究生的宿舍外,其他的學生宿舍都關門了,回家的回家,渡假的渡假,日照時間短得很,天才亮,又漸黃昏,清角吹寒,都在空城。

人們說外國的冬天是使人抑鬱的季節,又陰又冷又不見太陽,曾經有個在北美洲的研究發現,緯度愈高的國家的自殺率愈高,吊詭的卻是在北美,緯度愈高的國家社會福利愈好,也許加拿大人太過安定了,反而沒有甚麼求生的意志,當然,這個研究也可能有瑕疵,墨西哥的政府其實不太有效率,誰人能確保那些數字準確?

友人曾經在匈牙利經營過旅館,他說冬天基本上整個東歐都有depressed的,他們窮得幾乎連暖氣費也沒法交,又凍又餓又悶的嚴冬真的難過得很,難怪學校裏教後蘇維埃的教授(佢係克魯曉夫個仔)說,坐擁著海量天然資源的俄羅斯十分重視她於中亞地區的輸油管,那全都關係於俄羅斯在東歐諸國的影嚮力。那年俄羅斯一聲說輸氣管壞了,就嚇得烏克蘭急急就範。

當然,在這個富庶的國度,暖氣有時候較夏天的晚上還要暖,食物縱貴但不致於不能負擔。今日,襯著冬至這個天大的藉口,我決定要大吃一餐好的,要跟以往在家裏吃的一樣的好一樣的多,到街外吃海鮮肯定又貴又看不懂餐牌又要給那些掛著不屑嘴臉的西人侍應貼士,倒不如自己煮一餐。

你可能會問我在家裏從來十指不沾楊春水,平時連面都懶得煮,又豈能煮海鮮?!那你就實在太不了解我,如果我喜歡做一件事,十次有八次都能做得好,第九跟第十次大概是因為半路中途我被其他更有趣的事吸引了。以前在家裏不用我動手就可以呼蝦喚蟹,今日我馬死落地行要証明俾呢個世界睇其實我都識煮野食。

我分別到了兩間超級市場買了龍蝦生蠔蜆和藍貝,沒有買我最愛的蝦,因為全都是雪藏沒有游水的;龍蝦產於新英格蘭,未搭過飛機,生猛非常,新鮮味美,我用史雲生雞湯加薑白灼;生蠔我買了把開生蠔刀自己開(超級市場因為怕揹鑊的關係不肯給我開),技術還有待改善,開一隻生蠔要花兩分鐘,還開得不太美麗,跟酒店自助餐的差得遠;蜆和藍貝是easy執,讓他們吐沙後用煮龍蝦剩下來的水煮。
IMG_0484.JPG
IMG_0493.JPG

唔使問,冇錯,係我煮既,雖然雷小姐有從旁幫助。

去到呢個位,你們必定心諗我呢個敗家仔夠竟買左幾多錢餸。兩老身為我既主要投資者,雖然我唔係一間上市公司,冇準備亦冇打算全盤公開我條數,不過呢項特殊開支就俾你地睇下啦。計落其實都唔貴,如果求其出去食都唔止呢個價,重要的是,我証明了自己的能力,並有相為証!

龍蝦(1.3lb)—$16.07
蠔一打—$11.98
蜆—$5.99
藍貝—$2.99
薑—$0.48
雞湯—$1.00
共$38.51

如果他朝有機會兩老到來訪新英格蘭,我定必整餐好既給你地試。


生活愉快
心想事成

8 回應 to “家書五”

  1. gordon Says:

    好犀利,真係睇唔出你有番兩度 XD

    岩岩好大約三舊水港幣,又真係ok抵玩

  2. wongleon Says:

    我搵到錢到過去探下你啦~

  3. cowmoo Says:

    who is 雷小姐?

  4. Justin Says:

    Gordon: 真係好抵玩呀!

    Leon: 又或者我番黎探你啦!

    Cow: 你係真唔係呀?佢冇出場一輪你就唔識佢?

  5. 怒火眼睛 Says:

    嘩你真係掂架喎原來

  6. 媽媽阿四 Says:

    仔呀仔,龍蝦有冇督o下個尾放尿先呀你?

    睇你食佢,我好掛住Boston。

  7. Justin Says:

    火火:全部都不過係白灼者。

    阿四:冇。我見以前屋企煮飯時都會放尿,但我上網搵instruction時又見唔到話要放,咁,我就冇放到,又好似冇事咁喎。

    咦,乜你以前都係响boston?

  8. 媽媽阿四 Says:

    係,在某校做了2個暑假,其實我讀EE。
    之後搬埋過去,再在Charles River旁擺酒!

    哦,晤放尿,當然晤會有事,仲會更好"味"囉。。。睇個人喜好囉。。。我整過一次,亦冇放,同埋,見佢好似陰昏不散,所以煲多左足足半個鐘,去確定佢真係死左。。。
    從此發誓以後一定叫supermarket幫我蒸埋。免費架。


發表迴響

