工欲善其事

2008/01/03

工欲善其事

隋王好大喜功,修建大運河。

那天超成功的煮了隻1.3lb的龍蝦,我又好大喜功,藉詞為雷小姐餞行,又買了一打生蠔,再挑戰一隻2.7lb。

開生蠔已經開始熟手,半數以上半分鐘不到就攪定。

依阿四的指示,先放了尿。但,把筷子一插進去,隻龍蝦不斷有抽搐,覺得自己為左一已私慾,而殘害千千萬萬既動物。那一刻,真係覺得自己好殘忍。中五會考教我們:君子遠庖廚也。其實,做廚既又有沒有這樣的感覺?巴別塔裏,來自墨西哥的baby sister,帶兩位美國小朋友到墨西哥,看墨西哥人徒手殺雞,嚇得他們半死。說實的,小時候跟家裏傭人到街市買菜,甲殼類冇血的還好,殺雞割魚總之是見血的我都覺得超突兀。

找遍了宿舍裏的廚房也不見大鍋,無論我怎樣的放,也不能把整隻龍蝦放了煲裏,只好如普選般,一樣還一樣,先放頭跟鉗,然後再倒轉放尾。結果失敗,太難控制,煮得太久,肉太老。

12 回應 to “工欲善其事”

  1. 火鶴 Says:

    唉… 2.7lb.. 嘥晒.
    個煲唔夠大, 開邊加蒜蓉, cheddar, mozzarella掟入焗爐焗啦嘛…

  2. readandeat Says:

    噢,我家有一隻煮龍蝦的鍋。看見你隻龍蝦,好像伸個頭出來等死。 :p

  3. 億利 Says:

    隻龍蝦好可愛…

  4. Learning_Forest Says:

    好肚餓…

  5. 三點 Says:

    隻龍蝦好慘...
    我諗起有時打邊爐,隻蝦生out out,成隻掉落去,有時仲會掙扎,郁,好慘。

    但好味囉。

  6. 媽媽阿四 Says:

    落鍋一刻,龍蝦應該還會尖叫添。。。

  7. ClubEddy Says:

    food chain, food chain.
    Quote: 「我地唔好攪亂大自然既秩序…」(by 黃子華)

  8. Justin Says:

    火鶴:咁深,唔識整!

    Readandeat: 我怕要佢等,所以我係煮左佢個頭先。

    億利:⋯亦好可憐。

    Learning Forest: 我零晨四點起左身,發現放响雪櫃既野食俾人偷左,而家好餓,好掛左隻龍蝦。

    三點:係,超好味囉!!Sashimi仲好食添!

    媽媽阿四:佢有叫過我唔好,但一係佢死一係我餓死,我冇得揀。

    ClubEddy:哈!橫掂佢都已經喺超級市場,都係死路一條。我食好過佢俾其他人殺死啦。

  9. 媽媽阿四 Says:

    喂我係講真架。

    仲有,係喎,我而家先醒起點解你要放頭先。。。唔你都算體貼。

  10. Hana Says:

    有繩子捆綁連湯也不能喝了:(
    怎麽不把牠斬件,一部分做刺身,餘下的分兩次,放進鍋裡略略煮熟,起肉做沙律也好,龍蝦清湯等涼了放入雪柜用來煮粉、面一流。
    如果你沒有斬骨刀(勁刀?)當我沒說。:)

  11. gordon Says:

    隻龍蝦好靚,擺到好似個心型咁

  12. Justin Says:

    阿四:咁,等我下次聽真啲先。今日我去超級市場入貨,走過去海鮮檔度,已經得番啲好細隻既龍蝦。

    Hana: 我都諗過整龍蝦刺身,但完全唔識切,加上未熟既龍蝦仲識郁,好驚。我係冇斬骨刀,不過,考慮緊買。

    Gordon: 呢個,係隻龍蝦既自選動作黎。


發表留言