真係MacBook Air喎!

2008/01/15

睇黎,又要開始儲錢。

6 回應 to “真係MacBook Air喎!”

  1. ayip Says:

    it’s reallllllly beautiful…

  2. Learning_Forest Says:

    wow! 真係超薄…

  3. log0 Says:

    好掂,點解人地大公司學唔到?

    ---
    最近忙中偷唔到閒,巴士上面追渣估,追下追下追完左…

    竟然係你寫。服,服,我仲以為個情節係 CK o既,真係服到嘔血。足足一個月多無時間睇,就睇到咁有水準之作,不枉我將巴士睡眠時間替換。

  4. log0 Says:

    我係 Lo. 不過最近開左個新 blog 寫 電腦野…. 希望有時間搞掂.

  5. arnim Says:

    Steve Jobs 每年要 suprise 大眾, 我怕往後產品會變得嘩眾取寵。去年的 iPhone 雖然技驚四座, 但是推出後也是問題多多…

  6. gordon Says:

    年年出新野,真係儲錢都有排儲
    btw部野真係薄到令我諗起練空手道果d木版


發表迴響

