印度共和日

2008/01/28

昨天是印度共和日,印度同學為隆重其事,廣邀各界朋友出席其慶祝活動。開party也。

IMG_0065.JPG

來這裏才半年,已參加過大大小小超過二十個大同小異的派對,基本上是如american pie裏的,在某某人的家裏,有來自五湖四海的陌生人,有很多不同類型的酒清類飲品,然後每人拎著一杯野飲,行行企企,跟人吹水,吹呀吹呀吹。

近來基本上每個週末晚上都有party,再上星期六的叫knife fight new year,因為那個party的host的花名叫knife fight。今次的host是印度同學,於是就叫做Indian Republic Day。我問印度同學究竟他們的共和日是甚麼一回事,聽他們的口吻似是他們從來沒當過共和日是個喜慶節日,印度同學說那天確實有很多文藝活動,又有花車巡遊,多是政府搞的;我心想咁即係回歸和國慶,那都是十歲以後都沒再有興趣的興祝節目。

說穿了,也不過是為了考立名目來開party,就算是清明節,想他們也會同樣慶祝。

也為了玩野,主辦單位要求人們穿著(至少部份)印度服飾,他們並且提供購買指南。我當然沒有他們好氣,不會為了一個party而買衫買褲,只拿了一條從來沒穿過的鬆身褲當印度褲。一進場,每人一個name tag,是各人英文名的印度譯音。我叫做Jaspreet。

IMG_0066.JPG

即其實我覺得開party好鬼悶,一方面我又唔飲得,另一方面人們的談話內容空廢的很。不知道是否在酒清的作用下,好像顯得特別興奮,又跳又叫又嗌又笑,他們時常說很多時候飲得太多派對中段以後都已經blackout,表面上很清醒,事實上不知道自己在做甚麼。

晚上九時開始,十二時我已經想離開。但環顧四週,無人有倦意,咁我冇理由第一個走咁衰仔。於是繼續四週游蕩胡謅。

滴搭滴搭,青春漸漸溜走,有人開始離開,望望鐘,一點,我心想都差不多了。我打算多留一會就走,未幾,音樂突然停止,主持同學在說話,但太嘈,我聽不見他的話。四週的聲浪漸漸減少,同學說有鄰居投訴,警察上門,如果五分鐘內唔清場,每人罰二百!

IMG_0067.JPG

終於走得,或者是我日行一善,估唔到美國警察幫左我一把。

5 回應 to “印度共和日”

  1. 黑人 Says:

    鬼佬party 真係好悶
    有時真係唔知點解佢地仲咁熱衷
    唔通平日生活更悶?!


  2. 佢地嘅party,或者其他社交場合,唔識吹水或無嘢好吹都幾悶!
    最慘有時佢地有D party都無乜好食,對我哋香港人係一樁慘事,而且空肚佐酒並唔好受。
    不過,耐唔耐去下都唔錯嘅!

  3. Justin Says:

    黑人:佢地既生活基本上就係party飲酒同埋訓覺~~我覺得超悶。

    江貴為:耐唔耐去咪好囉。佢地個個星期都係。

  4. Yun Says:

    Justin, that’s American college life! Life WITH freedom.

    I hated it when I was college. I can’t believe you actually went to 20 some of these. I hate to do anything boring, but maybe that was also why I didn’t make much friends in college… hahaha. (But that doesn’t mean I studied a lot… I just had other ways to waste my life during those time.)

  5. Justin Says:

    I dun like it as well.

    但人生路不熟,總要出席一下⋯


發表迴響

