Moving On Stage

2008/01/30

來了半年,錯失了一個陳奕迅一個楊千嬅一個黃子華,今日無聊在網上遊蕩,竟然發現陳生在開世界巡迴演唱會,其中一站是美國,二月十日星期日,位置是隔離省。

點解我之前完全唔知既!!莫非羅德島真係咁與世隔絕?

不過好貴,最平既飛都要五十八蚊,仲未計車費。响紐約既有免費車來回,之但係响羅德島既人就要自已飛。

加加埋埋,唔計食飯,已經要八十幾蚊,好鬼貴。之但係,陳奕迅喎!!

8 回應 to “Moving On Stage”

  1. Leon Says:

    你咪去lor!!

  2. Log0 Says:

    Eason喎!…
    不過我唔睇演場會,好喇,你去幫我影相算。

  3. Alex Says:

    Wow Eason coming again? Will he come to Los Angeles?

    $58 is reasonable in the US. The cheapest ticket of Jacky Cheung’s concert in Vegas last year was $98.

  4. Justin Says:

    Leon: I will!!!

    Log0: of course, eason is my best!

    Alex: again? he had a concert in the state before? i didn’t know that. Seems like this time he is going to Connecticut only.

  5. log0 Says:

    >>Alex
    嘩… $98. @@; 會好肉痛 =( 學justin講 :

    之但係,張學友喎!

  6. 火鶴 Says:

    佢都會嚟我呢度開一場
    問過飛, 最平嘅無晒..
    我都鍾意聽佢唱歌
    每次唱live佢都俾足200%投入
    睇演唱會坐咁前都係想睇佢個樣啫,
    之但係, 陳奕迅喎!!

  7. eLLen Says:

    justin爸,佢個live 你唔可以唔睇!!
    我唔係佢fans 都會覺得佢concert 係咁多個明星中最正!!!!
    可能一舖乾塘,
    之但係, 陳奕迅喎!

  8. Justin Says:

    幾位:我已經買左飛!! 七十八蚊!!!!


發表迴響

