呢次真係要多謝滕原北俊

2008/02/02

離港前我下載了些小電影以慰藉相思之苦,存於電腦裏,可供發佈用途(我想問冇乜野係唔可以供發怖用途既?),好彩出境時我手抱著本black swan扮有文化,冇俾人發現。

還好香港沒有廿三條,當年的草案賦與警方於沒有法庭許可下入屋搜查,當然,要跟國家安全有關,之但係,今日我們見識到警方可單憑一個人藏有幾張咸相就可以話佢意圖發怖,難保佢唔可以話啲相既meta data裏面收埋咗些國家安全資料,咁就可以話入屋拉人就入屋拉人。

若非滕原北俊及其黨羽當天及時轉呔掟個靚彎,呢把刀已經擱在我們的頭上。

記住,下次廿三條重臨香江時,記住今日發生既事,打醒十二分精神。

7 回應 to “呢次真係要多謝滕原北俊”

  1. log0 Says:

    … 救命呀, 澳門廿三條立法無人遊行,我驚我呢d人唔駛返屋企wo.

    Justin 兄, 我住咗响澳門咁耐. 深明大家嗰種「算膠數喇,邊有得鬥」心態。你話喇... 當整個社會都係咁,你話有咩解救可以阻止23條侵犯人權..姑且唔講民主喇。

    我親眼見過,差佬比遊行人仕要多的情況,真係唔知係差佬遊行定係班市民遊行喇!

  2. Justin Says:

    算膠數呢個感覺於我亦愈黎愈強烈⋯⋯尤其係而家一片昇平既時候,人人食好住好,多多膠野都可以忍⋯

    正話睇人地個blog,有人話

    法律面前,窮人含忍

    衰十一既可以保釋外出,貼相既竟然要坐兩星期,痴撚線!!!!

  3. et Says:

    係ar
    真係痴

  4. log0 Says:

    法律面前,窮人含撚。(忍)
    法律面前,窮人bobo。

    都係自出膠登,真係字字精警。

    個社會真係好多變態野 = =;

  5. Galileo Says:

    兩個月呀 …

    最緊要edc肯出來指證, 唔係不誠實使用電腦告唔入,
    又證明唔到相係真既, 又證明唔到人地為左發佈,
    不然警察就會繼14k後又膠一次.

  6. Justin Says:

    真係膠得好緊要!!

    講真,真係要放相,又點會咁易捉到。淨係睇香港既中學,大部份都係零security既,入去post完相,delete埋log,然後慢慢離開都唔會有人發現。

  7. Leon Says:

    「有痔者,是竟成」真係唔係好店,無上一任名葵有風範
    之前聽佢講野語氣官腔程度已經唔LIKE佢

    而家咁大陣仗一單小事就處長出來開記者會和!


發表迴響

