徐靜蕾

2008/02/24
岩岩睇完投名狀,關於內容,又見咁多人寫過,遲下睇下有冇心情寫啦。之但係,最大既感受係,徐靜蕾好靚囉!

第一次真正留意到佢,係响《傷城》入面,佢戲份唔多,對白都唔多,但係佢唔使講野,淨係攞個樣响度,已經好有氣質。由頭到尾一直比佢吸引住,但又講唔出佢叫咩名,之後先知原來佢叫徐靜蕾。

《投 名狀》入面都係,佢既對白都好少,好多時候都只係拍佢望黎望去,唔知係唔係因為故事裏面佢係自小學習琴棋書畫,所以望落都特別唔同。佢千里迢迢咁上前線搵 老公果幕,即刻令我諗起《往事並不如煙》裏面康同壁既故事,康同壁係康有為個女,佢為左搵遠走印度既父親,女扮男裝由北京沿絲路入新疆經過帕米爾高原再南 下印度,章詒和形容康同壁係中國最後的貴族,飽讀詩書之餘又有無比勇氣。但,我又係認佢唔出,睇完戲再睇番個封面,睇下究竟邊個演員咁有氣質,嘩,原來又 係徐靜蕾,真係愈黎愈鐘意佢。

徐靜蕾果隻靚,係靚之餘仲要有氣質果種(鍾欣桐都靚,但係佢又天真又傻,中六既我就話吸引啫⋯⋯睇 friends我學識一個英文生字,呢啲叫"Empty Flask"),讀過下書(北京電影學院畢業,呢間野一定難入過精算同埋Gov&law,歷屆畢業生有陳凱歌張藝謀賈樟柯趙薇⋯)仲要生得靚,簡 直殺曬!

講完。

4 回應 to “徐靜蕾”

  1. Yun Says:

    Um Justin, 我諗你長大了! ;P

    Do you know her blog is like the most read blog in the world or something like that?!!

    才女來架。

    (你死啦你﹐咁夜都唔訓!)

  2. Says:

    徐靜蕾唔只讀過吓書咁簡單, 佢係有名的才女,而且與周迅、章子怡、趙薇合稱中國四大花旦。

  3. Alex Says:

    Agreed, girls with 氣質 are indeed very very rare, 徐靜蕾 is definitely one of them

  4. Justin Says:

    Yun: 我知佢有扑,但以為係個普通明星既扑⋯⋯

    嘉:我寫呢篇文時,睇佢既wiki,先發覺佢咁勁。

    Alex: agree!


發表迴響

