大國掘起

2008/04/08

EdiGate

(點擊放大)

斷估唔拉冇獎競猜遊戲:

估下呢張相係响邊庶影既?

估中洲份,獎你《阿旺新傳》

估中國家,獎你《投名狀》

估中城市,獎你《丰色照門》

9 回應 to “大國掘起”

  1. 火鶴 Says:

    Boston 啦.
    呢度都有, 碟名叫「世紀賤男」
    封面仲有容祖兒.

  2. Yun Says:

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    我估唔o係美國﹐如果係咪太容易囉。

  3. Hana Says:

    亞洲?
    馬來西亞?

  4. winson Says:

    又有簡體字又有繁體字, 再加埋價錢, 同埋你身處既地方
    我估係美國某城市唐人街

  5. C.M. Says:

    北美洲就肯定勒… 跟阿鶴買 Boston 啦!

  6. gordon Says:

    亂黎下先,泰國曼谷~!!!


  7. 我估呢條係trick question,就等我估係Justin屋企附近啦!

  8. Justin Says:

    答案係:北美洲/美國/麻省/波士頓(Quincy)

    火鶴:唉。除左boston,我仲去得邊?

    Yun: 就係超容易,果度係最易去既地方。

    Hana: 不對不對。

    Winson: 果度唔係唐人街,但係成個超級市場都好似舊版華潤咁。

    CM: 佢熟路。跟佢買冇死!

    Gordon: 點解唔估係好景?

    Geoffrey: 查實呢條問題係好頹。果度,渣車都要成個鐘先到。


發表迴響

