風和日麗

2008/04/10

photo.jpg

在一個春光明媚的上午,我也重新投入grande iced americano的懷抱。剛下課,發現隔離課室的人不見了,才發現他們已悄悄轉移到室外上課去。

教書的是一位法國教授,說話總帶著濃濃的法文口音,three 會說成 tree,idea會說成idee。說法文的人都很有趣,能寫好一手通順達意簡單又精確的英文論文之餘,也不忘保留自己文化裏的點點餘韻,移居美國二十年依舊滿口法腔的英語,強調自己愛喝的仍然是french wine。不像我等崇洋媚外的油脂仔,不黯英語卻要強充美國口音,三句唔埋總要帶兩個英文生字,還要飲有氣礦泉水。當然,在北水南調下我們習慣忍氣吞聲地背靠祖國北望神州,別人卻don’t give a piece of shit地有讓聖火擠滅的勇氣。以前一向不太喜歡高傲的法國人,亦因為我曾在法國南部被愴惶地趕下火車,但有時卻不得不欣賞他們對保存自己的文化的風骨。

噢,說遠了。這位法國教授,她起初嫌課室太焗促,於是說要到學系的公共空間教書去,讓學生躺在倘大的沙發上快快樂樂學電腦,當然這裏沒有實蕉也沒有空氣清新劑。今日,天氣暖得只用穿上薄薄的短袖衫,她就更進一步轉移陣地到清風送爽的陽台去。誰說電腦只可以生存在冰冷四季如冬的電腦室裏?念及此處,我也懷念那年SY曾嚷著要到圓形廣埸教書,以及冒著寒風在聯合飯堂外上的電影課。

又來冇獎問答遊戲。

  • 問題一:呢個係咩系?
  • 問題二:教緊邊科?
  • 問題三:教緊果科既乜野topic?
  • 問題四:果個topic既邊一部份?

右面既白板絕對比到答案。可惜resolution唔夠,唯有自己畫一張响呢度

14 回應 to “風和日麗”

  1. 垃圾仔 Says:

    周生當年既307, 真係走左去圓廣開seminar. 唔知你o個陣有冇上.
    o個年既307真係粒粒皆星呀…..

  2. glen Says:

    睇個樣我估係講d網絡既topology……卦

  3. 三點 Says:

    寫生課。

  4. Pat Says:

    上個月終於在草地上了一節課,坐到腰骨超痛,又掛住擔天望地,望樹望雀望靚女。中途有狗在附近徘徊偷聽,被指責為中聯辦間諜,搞笑。

  5. readandeat Says:

    哈,我也試過在風和日麗下,帶學生去公園上課。不過,一定要快手,因為想去公園上課的人不只我們。隨時地下都冇得你坐。

  6. Kris Says:

    成年屈左係冷氣超凍既LSB。
    CC既班房或者Lecture hall,感覺都係好焗促,我上d堂人太多。亦正因為人太多,都無乜可能出去上。
    圓廣坐就可以啦,但用黎上堂會聽得舒服嗎?我諗UC草地會好d。

  7. Justin Says:

    垃圾仔:政治哲學我讀得好差,所以都唔敢take 307。

    Glen: 錯呀!

    三點:點解唔估係烹飪呀家政咁?仲有創意!!

    Pat: 我睇完你呢個「中聯辦間諜」留言後,笑左好耐!

    Readandeat: 係呀。呢度既草地都係坐滿曬人。

    Kris: 因為圓形廣場個physical setting好岩用黎教書,SY既政治學初基有講過呢樣野,只有呢個setting,先可以令最多既人睇到講者,講者既聲音亦最容易傳得遠。

  8. cowmoo Says:

    lol
    seems no CS person is willing to answer

  9. KAKA Says:

    「媽媽在網絡上認識一位側田叔叔,他很有本事,常常談第四代香港人,會唸書、會思想,也會掛念父母,而且吃很多飯」

    仲有,不吃糖。呢樣野應該係最乖。..^^

  10. Justin Says:

    cow: 我諗識得答既人,好似牛哥你咁,不屑答啲咁淺既問題。

    KaKa: 細個唔食糖唔飲汽水就叫乖,大左仲唔食糖仲唔飲汽水就叫怪。:)

  11. chiuki Says:

    Algorithm 的 flow network?

  12. Justin Says:

    中呀!!

    終於有人肯答呀!謝謝你!

  13. 媽媽阿四 Says:

    一年級有次考final,Physics個prof叫我地出去曬住太陽,飲杯咖啡做卷。

  14. Justin Says:

    唔怕出貓?!


發表迴響

