浪漫九龍塘

2008/04/29

我沒有到過九龍塘,史釗域道的百佳倒去過很多次,可惜都是跟雷小姐去。還記得第一次時,十分徬徨,打了電話給幾個爆過房的朋友,才敢手震震地推開那道磨砂玻璃門。才見識到甚麼是麻雀雖小,五臟俱全。唯獨係,時常客滿之餘,從來沒有在走廊上見過其他人。

很喜歡這首歌,道出了心底話。

二十出頭,血氣方剛,似是很開放,有甚麼不敢想?係唔敢做啫⋯

11 回應 to “浪漫九龍塘”

  1. 權權 Says:

    You may be interested in this concert.

  2. 阿仔 Says:

    我仲係小朋友,所以都係想下好了。

  3. William Says:

    XD 這是「斷背@九龍塘」的歌嗎

  4. 三點 Says:

    –>「可惜都是跟雷小姐去。」

    呢句咩意思呢,下?

    呢篇,好爆笑。

  5. Justin Says:

    張生:我應該會去。如果買到飛既話。

    阿仔:你都大學畢業啦!仲小朋友?

    William: mv裏面果兩件野,邊似係人,好明顯係爆炸狗黎。所以,這是discovery channel。

    三點:即係話我應該帶我老豆娘親去見識一下(話唔到佢地都去過?!),其實時鐘酒店都係企理地方黎。

  6. 許港生 Says:

    “二十出頭,血氣方剛,似是很開放,有甚麼不敢想?係唔敢做啫⋯"

    二十出頭,血氣方剛,總用下半身思考,有甚麼不敢做?係做完唔肯認、有事唔敢負責啫…

    🙂

  7. circle Says:

    好正 wor 隻歌!
    香港其實都仲有唔少好o既本地創作的!

  8. 阿仔 Says:

    小朋友咪會以為史釗域道的百佳係超級市場,仲走去Google search lor。

  9. Pat Says:

    阿仔:我也犯了同樣的錯誤!
    也不知廿幾歲人還有這種聯想是否太誇張了

  10. Kris Says:

    >二十出頭,血氣方剛,總用下半身思考,有甚麼不敢做?係做完唔肯認、有事唔敢負責啫…

    hahaha…
    其實好簡單,搵個都係唔會負責既咪得囉。
    有女既竟然同我講,佢唔鍾意比膠袋稅,既然藥丸三日內有效,咁點解唔繼續,等多三日先食?咁既有事都無計架,咪退貨囉。

  11. Justin Says:

    港生:咁,唔認,咪唔使負責囉!:)

    Circle: 冇錯。如果唔係有internet,就呢世都未必聽到佢地既音樂。

    阿仔:haha!!! google既第二個item仲竟然係「香港華仁家長教師會」!

    Pat: 係我錯係我錯,如果我寫百佳酒店就冇事啦!

    Kris: 唔好食咁多藥呀,對身體唔好嫁。


發表迴響

