努力工作獎

2008/05/06

IMG_0117

自製工作枱,不過坐得好唔舒服。半個鐘便要起身一次。

JFK terminal4 某角落。好鬼貴,廿四個鐘要八蚊美金。奈何漫漫長夜,沒有網上又怎過?

這是羅德島的最大問題,此乃美國最細小的州,州內最大機場規模跟新疆伊寧機場差不多,往紐約的飛機可以無故取消,稍為到較遠的城市也必要轉機。要不是飛紐約,就是飛波士頓,兩者都很遠。是次,國泰前航香港早上十點起飛,唯有早一晚到機場呆等。

最後一日,臨走前見老細,我放完假到佢放,七月present前都未必見到佢一面,他千叮萬囑要我臨走前寄他一份做好(但未finalize)的presentation slides,驚死我番左香港唔番去咁。

13 回應 to “努力工作獎”

  1. C.M. Says:

    … 疑問…乜原來Rhode Island仲大過夏威夷?

  2. ayip Says:

    JFK, 為甚麼不找個可以坐人的台?那裏應該有au bon pain 之類的快餐開24小時

  3. Justin Says:

    有枱既地方冇電掣

  4. C.M. Says:

    Errata:

    乜原來夏威夷仲大過Rhode Island?

    (I’m shocked)

  5. Says:

    好慘囉你咁等法。

    Well, for the longest time, I didn’t really know exactly where Rhode Island is… (only knew it was on the east coast…) I think I looked it up when you moved there!! Haha!

  6. 三點 Says:

    我等我等我等等等

  7. 米搞 Says:

    咦,我見到三點姐姐流晒口水喎~

  8. readandeat Says:

    坐國泰?我上次帶了手提,以為上網不用付款,後來發現咁貴,即刻關機看書。

    都快大學好啦,五月中未到就走人。

  9. gordon Says:

    返左黎就搵日組聚la,不過我都唔知幾時得閒 hahaha

  10. Justin Says:

    CM: 我都覺得出奇!但係,呢度真係好細好細。

    雲:A precise description would be, draw a line from NYC to boston, Providence is 3 hrs from NYC and 1 hr from Boston.

    三點:下星期搵你!

    米搞:嚇到我下次唔敢番香港。

    讀寫:証明你對internet既癮冇我咁大。
    我特登揀啲唔使考試既科,所以先可以咁早走。

    Gordon: sure!! i will be in cu next week.

  11. gordon Says:

    mon在不? 下thru我地大部份人去晒grad trip了
    btw你電話有冇改到?

  12. Justin Says:

    我聽日打俾你!


發表迴響

