冇有線電台復播

2008/05/13

天呀,錯失了陳奕迅楊千嬅黃子華,竟然還有曾志偉林敏聰,早知我遲啲番黎遲啲走⋯⋯

【明報專訊】曾志偉與林敏驄這對搞笑拍檔,將於7月15日至22日假九龍灣展貿中心舉行6場《棟溝笑2008》。多年後兩人再合作發放笑彈,他們的宗旨是讓觀眾由入場笑到離場。內容除涉及娛樂圈秘聞,他們互爆外,還會講娛樂圈奇怪現象、潮流話題,當中少不了提及早前藝人裸照事件。

(習慣深夜寫扑,這幾天jetlag得緊要,早上八九點就醒,十一點就眼訓,寫唔到野,人流直線下降⋯⋯)

6 回應 to “冇有線電台復播”

  1. KAKA Says:

    嘩..返黎勒..
    我琴日都睇左破事兒

  2. 孖瑩 Says:

    咦?咁個jetlag其實係令你過返正常香港人既生活喎。

  3. 巨人 Says:

    好似你每逢jetlag 先至似返個人(指作息)

    平日係吸血鬼

  4. Pat Says:

    恭喜你成為晨型人了!

  5. Justin Says:

    Ka: 咁查實你覺得自己似唔似鄧小姐呢?

    孖瑩:我而家唔駛番工,八點幾起身真係唔知做乜好gar!!

    巨人:可惜我做正常人既時候既productivity低過做彊屍既時候呢。。

    Pat: 我覺得而家可以開盤睇下我維持到幾耐。

  6. Kris Says:

    又話打電話比我既???無野做就打比我搵我去食tea囉XD

    …講笑
    學cham咁成日打機囉


發表迴響

