無盡的夢遺

2008/05/31

完場時出盡九牛二虎之力埋去買野,唔知痴左邊條筯竟然淨係買左佢地上年出果隻碟而冇睇阿p本書《無盡的夢遺》(希望我冇記錯書名,夢遺就一定岩,但前面幾隻字真係唔太清楚),其實果時心裏面諗既係「挑!三十蚊本書仔!我睇自己個扑仲好啦⋯」,之後未夠一個鐘就已經後悔,三十蚊當係支持下佢地都好啦,呢啲小本經營既,可一不可再。同埋,睇下佢諗乜野,都唔錯吖!諗過番去買,但人地都好應該收左工。

如果有邊位聽日去睇我的小飛機場,可唔可以順手幫我買本,感激不盡。

五月頭買飛時,諗過好唔好買定諗煲定先。就好似陳奕迅演唱會咁,聽完第一個chord就知咩歌。但係諗落唔好,未聽過一個人既歌就去聽live既經驗應該好特別,响羅德島試過一次,但英文唔好,完全唔知佢唱乜,呢度既係廣東話,斷估冇咁複雜。講真佢地既歌藝麻麻,不過好鐘意佢地sweet到漏既歌詞。想享受第一次既快感。點鬼知都係唔掂,可能係個base太勁,如果首歌之前冇聽過,就幾乎聽唔到歌詞,所以,都係要買碟再聽。

再一次,如果邊位聽日可以順手幫我買本,感激不盡。

2 回應 to “無盡的夢遺”

  1. 米搞 Says:

    由最初的「在動物園散步才是正經事」已經有買MLA,坦白點說,P&N的確能做出很温暖及Cutie的感覺,但N 的英文及法文就...我寧願她唱廣東話,自然得多。

  2. Justin Says:

    原來係叫《永遠的夢遺》先岩。

    米搞:haha~ 英文好難填得好的。不過,如果當係港式英文咁聽,又唔會太大問題。


發表迴響

