文明單位

2008/06/09

幫自己賣廣告。

某天跟鄧某吃了個茶,然後她問我得唔得閒上佢個電台節目做嘉賓。嘩,死人都話得閒啦。於是翌日晚上就上左去香港電台度錄音。

做之前以為要慢慢咁討論內容節目流程,再做些少心理輔導。話曬我講野唔好,又會緊張,唔準備下死硬。點知,淨係電話用左五分鐘另加九龍塘到廣播道既的士時間就係咁多。聽陶傑成日話商台少人工,光明頂全部係零準備臨場爆肚,之前以為佢吹水,原來真係有可能既。

夜麻麻,上去前仲啪左一大杯咖啡。又冇想像中咁驚喎,只係有啲位跟唔到,有問題唔識答,我响度呆滯者。

題目係search engine。其實又冇乜真知灼見,講真我又識幾多野,識既咪又係平時响網上面睇番黎既,我睇過既,係人都睇過,講constraint programming我就有得吹啫(吹左仲要唔會有人明),所以大家千祈唔好笑我講得低B,會面紅的。

唔怕悶就聽啦,應該夜晚就有網上replay。

8 回應 to “文明單位”

  1. 米搞 Says:

    唔該,俾條「拎」丫...

    (係,我真係連用search engine都懶...)

  2. 媽媽阿四 Says:

    哎呀,原來係你!!!
    我暗小C瞓覺時會聽電台,channel surfing,點知佢今晚好快瞓着,我聽左幾分鐘就熄機添!哎呀!!!!!

    想問,話去unlock人地D野果個,係咪你?

  3. Justin Says:

    就係果個啦。低音老牛聲果個。所以,小C好快就訓著!

  4. 媽媽阿四 Says:

    我係聽iPod架,小C冇份!

  5. gordon Says:

    wa,把聲真係好唔似你…

  6. JHKChan Says:

    我女朋友都話咗俾我聽呢件事,你真係越嚟越出名啦。 =)


發表迴響

