人來人往

2008/06/17

G是老細的post-doc,很強,由比利時捉來的。

post-doc即博士後,因為學院裏教職不多,很多時候博士畢業後找不到工作,就會找地方做post-doc。post-doc是個廉價勞工。做post-doc,大概打算要找個教席。然而這裏的競爭很激烈,不容易找到好學校。很多時候,人們做了兩年post-doc,發覺機會不多,就回身投入職場去。

這位post-doc G,是一位很強的coder,他教我寫python的,從他身上學會了許多(也包括很多dirty tricks)。跟他做pair programming,在c和python間翻來覆去,一來一往,不亦樂乎。有一次,我在讀某個open source軟件的程式碼,忽然間看見一句,"This is a dirty hack by Gxxxxxx Dxxx",就正正是那位post-doc G,尤然起敬。

年初他問我攞CV,說想參考,他說他玩夠了,要回到歐洲搵真銀去。於是他找了獵頭公司,整個五月都在歐洲四出面試。

今日問起,他說會到倫敦做某hedge fund,七月一日開工。廿五號便走。我廿四號到埗,大概會跟他喝杯咖啡,講個再見。

才認識了不久,就要分別,實有點不慣。

3 回應 to “人來人往”

  1. 米搞 Says:

    唔係好明,點解寫寫吓code又可以走去做hedge fund既?

  2. F.E.L.I.X. Says:

    噢,很利害的 Post-doc!

  3. Justin Says:

    米搞:其實我都唔知點解。但係,唔少人都係咁。我估啲基金/銀行都係想要佢地既分析能力,有phd證明佢地做research有番咁上下,又抵得住沉悶既數學模型,從而推斷將同樣既skills可以apply在financial analysis上,所以就會請佢地掛。

    Felix: 佢寫code真係超快!!又準。


發表迴響

