棟溝笑主題曲

2008/06/20

呢幾日狂煲呀,一睇就知中間果段係串農夫既風生水起啦。唔知係唔係因為大個左,定係對佢地期望高左,覺得呢隻唔係好好笑喎。一路對住歌詞,都唔覺得有咩食字位,最多都只勉強地有「係魚都釣」個「釣」字。

我同我細佬都超鐘意林敏聰加曾志偉,雖然佢地真係二十個無聊,但大家都同意完完係因為娘親以前唔比我地睇,仲要話洗曬錄左《開心主流派》既錄影帶。佢當年既解悉係睇得多果啲野會學壞。雖然我覺得佢地係用左好多諧音,但係作為一個出生於書香世家既五歲既小朋友又點會識咁多粗口,又點會related到佢地既諧音?加上佢對意識形態既控制又冇共產黨咁利害,成長以來其實已經唔記得左《開心主流派》既內容,淨係記得好好笑,所以每次見電視上面有林敏聰曾志偉就即刻仆埋個電視前面。九七年林敏聰單拖出左隻碟,叫《蘇格蘭場放暑假》,裏面有佢响超級無敵馬拉松既精彩片段:

蘇格蘭場非工業用國際線路自動溶雪16valve風油呔大包圍連雷射彩色洗衣乾衣腐食性氣墊毛筆、豆袋所用既袋係黎自巴西阿瑪遜河上遊所發現既一種格林威治黎克特製七點八級v8引擎兩氣袋十八世紀維也納降G大調坐枱掛牆反坦克電子點火雙窩輪自動除臭附隔塵網防霉功能袖裝隱形女裝口報鼻涕一pat⋯⋯

嘩,仲記得,唔怪得人人都話細個背書容易。無幾耐之後响某個場合度我跟家弟在家父既同事面前背上述既句子,佢啲同事就立即以為我地讀書好勁,那個時候家父只好苦笑。同時,入大學後,發現原來好多同年既同學,都識得背林敏聰,好明顯,呢個就係集體回憶喇。

8 回應 to “棟溝笑主題曲”

  1. Alex Says:

    Haha yeah I love him. His Father of Marathon performance is still a classic:

  2. ayip Says:

    原來已經開售

  3. kdsuen Says:

    咦呢套係咪就係新個個show呀?
    出左啦dvd?

  4. Karen Says:

    I bought the ticket of the mentioned show on 17-Jul-08. Maybe you could say Hi to me!

  5. Justin Says:

    Alex: yeah!! they are the best!

    ayip: 唉。又冇得睇。

    kd: 係呀。呢個應該係啲fans自製既video黎。dvd應該未出。

    Karen: 唉。我已經飛左番羅德島喇。

  6. eric Says:

    我最記得係"酒杯敲你頭",而家諗番都好好笑…"頭皮多,每天make me cry"…

  7. outofstock Says:

    邊度有多d video可以睇下呢 ??

  8. Justin Says:

    Eric: 佢而家出新版,cut左好多。

    outofstock: 呢度,超多:
    http://www.youtube.com/user/alalmmm


發表迴響

