上路

2008/06/24

【零】
好了,收拾心情,逃避炎熱與抑鬱的夏天,回到美麗的羅德島繼續努力。

【一】
回港放七個星期暑假,飛快的過。曾經覺得七星期很長,應該可以見很多人,做很多事。現在想起,發覺還有多人沒見,很多事沒有做。輕鬆到不得了的四十幾日,沒有做過甚麼正經事,睡睡覺吃個早餐讀本書上上網又一日,不工作也沒有內疚感,這是暑假的定義。

【二】
十個月前,我正在準備開展一個新旅程。畢竟是第一次,總有點緊張與徬惶。今天,手裏多了許多,未來一兩年的生活都清楚無比、通通透透,已經沒有緊張的感覺。才不過十個月,改變竟然這麼多。

說實的其實又有點驚,自大又自卑的我此刻的信心指數處於高位,一向相信人有三衰六旺,乃係避無可避的經濟週期,求神拜佛千萬不要突然炒粉,孤身在外心靈尤其脆弱,我知道要黎的始終要黎,讓我慢慢地軟著陸就好。

【三】
上年,對未來一無所知。連自己想走的路也不太清楚,行李不敢多帶,只有兩喼。今年做好長期抗戰的準備,寄了三箱書到美國,共五十幾公斤,平郵都要二千幾,好鬼貴。無法,yesasia賣書連運費食水太深。買了三千幾蚊書,我千萬個希望明年回來時過半沒動過,否則即代表那裏的生活極之苦悶。

【四】
起碼會多留三年。所以會搬屋,跟同學一起住。大概會添些傢俬,好讓我舒服地在房間裏看書,可以呆上一整個週末。將會跟一個土耳其人和一個美籍俄羅斯人同住,他們跟一位德國教授做事。可惜,我跟西班牙毫無瓜葛。

【五】
「唔想番美國呀,果邊好辛苦」這曾出自家弟的口,那年他在柏克萊回港放暑假,我剛剛給投資公司拒絕了,前路茫茫。這句話深深地刺傷了某弱小心靈,心想「我都想辛苦呀!」。兩年後那復元的心靈也想說同一句話,在外邊是不斷的孤身奮戰,都真係幾辛苦。

【六】
去年寫「另,未來一年,應該會好好玩」;今年,目標是要更溶入西人們的生活,要不然會悶死。

【七】
各位,下年見。
(當然這個地方會keep住更新)

15 回應 to “上路”

  1. 许靖凡 Says:

    good luck, dude

  2. cr Says:

    ditto! best of luck. enjoy the loneliness which may turn out to be the best time in ur lifetime! =)

  3. 三點 Says:

    我頭先坐地鐵返公司,突然諗起你今日走,一路順風。

  4. C.M. Says:

    有書旁身,值得羡慕。

  5. Leon Says:

    「讀萬卷書,不如行萬里路」
    悶就環島一周遊下啦

  6. 火鶴 Says:

    覺得悶就上嚟,
    當你見識過呢個所謂嘅大都市之後,
    你就唔覺悶架喇.

  7. 黑人 Says:

    悶只不過係幻覺來的,唔理佢就無野架喇

  8. readandeat Says:

    我也明白的,住慣香港的人在那邊真的很悶。得閒過來玩啦。

  9. monica Says:

    哎呀~~ 我知道你24號走架,岩岩先醒起忘記同你講再見~~~

    good luck呀,俾心機讀書,事事順利!!~

  10. Says:

    Welcome back!

    悶慣左就唔會悶架喇。

    悶就過來呢邊玩囉。嘻嘻!

  11. gordon Says:

    話咁快你又走左la,讀+玩得開心d~

    係你返黎呢個月裡面,同你一樣,唔知做左d咩野,苦悶得很…

  12. Justin Says:

    許靖凡:謝!

    cr: I hope this will be the best time in my life!

    三點:謝!也祝你好運。

    CM: 而家開始擔心啲書太多,幾年都睇唔曬。

    Leon: 羅德島只係個名黎。佢其實係一個沿海既地方。

    火鶴:haha!! 你生存左响你個大都市度都咁多年啦,都仲悶死。

    黑人:係啲悶自己行過黎,唔關我事。

    讀食:係呀。真係悶得緊要。

    Monica:謝謝!

    雲:得喇。今年會去谷歌度見工,順便黎搵你。

    Gordon: 支持住!黎明之前係最黑暗的。

  13. hodordor Says:

    add oil le!!! You will enjoy these three years.

  14. etranger Says:

    哎呀
    咁遲先知你要寄書

    over 100kgs xxs可以做到約30/kg
    仲係saver rate 隔日到
    下次呢你check下啦
    官方ge好多時都貴過私人ge

  15. Justin Says:

    hodordor: thx!

    etranger: 過一百先30/kg真係抵喎!仲要唔使好似我而家咁等個幾月。thx for your info!


發表迴響

