無事出街少破財

2008/08/03

一個明媚的星期日下午,懶洋洋的穿上短褲踢著拖鞋,走到住處附近的超市,準備買些東西補充一下雪櫃的空缺。出門前點算一下:一包米、一包片裝swiss芝士,一個洋䓤,一個蒜頭,嗯,今天是假期所以還有一隻龍蝦。

甫進超級市場立即奔往海鮮檔去,發現大減價,原價十二個九毫九一磅的龍蝦,竟然減至五個九毫九。實在太平,在美國,一個難吃的三文治動輒要六七蚊,一個老麥餐又要六七八蚊,一磅龍蝦只賣五個九毫九,唔買太對不住自己。超市規定一個人限買六隻。我跟海鮮檔的叔叔說,我要兩隻蒸熟的,兩隻生的。他熟手地把兩隻無辜的龍蝦放進蒸籠裏。我站在旁邊等著,心裏在盤算何時會完成四隻然後再來一趟。一邊等,一邊有不少人來買龍蝦,幾隻幾隻的買走。我怕明天會賣光,於是就再加碼,總共六隻。淨計龍蝦,一共四十八蚊美金。本來只打算買廿幾蚊餸的,在海鮮檔前,完全受不住誘惑,半打龍蝦乖乖地跟我回家。

IMG_0315IMG_0318

13 回應 to “無事出街少破財”

  1. 火鶴 Says:

    你條友仔將D生熟龍蝦擺埋一齊, 何其殘忍呀.

  2. Says:

    咩事呀﹗﹗冇野下哇﹗﹗平都唔洗咁啊﹗﹗

  3. JHKChan Says:

    我發現你到咗美國後成日食龍蝦。

  4. cheryl Says:

    哈哈,呢D貪小便宜心態我成日都有…(去CVS買少少嘢出嚟都係6、70蚊,呢個又平果個又有CVS CARD BUY 1 GET 1)
    如果我係你,我都係會買咁多….
    咁多龍蝦喎,可以蒸啦炒啦凍食啦當飯食啦
    真係「抵屌」
    見到都流口水…

  5. readandeat Says:

    緬因州龍蝦今年大豐收。當年去緬因州時,一磅新鮮(從海裡捉上來)的一磅要八元九毫九。

  6. Elizza Says:

    羨慕死人喇!我都係超鍾意食龍蝦架(其實海鮮之中我好似淨係唔食蠔),真係睇到流晒口水。

  7. F.E.L.I.X. Says:

    點解。。。$6 隻買 6 隻係 $48?
    蒸一隻要 $6?

  8. Justin Says:

    火:我就係响度諗,佢地見同一隻唔同色既同類,會有咩諗法?會唔會好似白人見到黑人咁?

    雲:好好好好平。好好好好食。講完!

    JHK:係。呢年食既多過我頭果廿三年既總和。

    Cheryl: 而家真係當飯食。連續三晚,每餐兩隻!

    讀食:我好記得好記得你好耐之前寫果篇龍蝦,只而認識Maine。

    Elizza: 蠔也是極品,你都試下啦!!
    都個幾月冇食過。人地話食蠔要等有R字既月份先好食。

    Felix: 六蚊一磅。一隻係一磅多些少。所以係四十幾五十蚊總共。

  9. Giovanna Says:

    好平呀!好平呀!好平呀!點解芝士州冇?

  10. Cat in sydeny Says:

    嘩﹐好平啊~你之後咪要食6餐龍蝦餐﹖白汁﹐garlic定芝士﹖不如薑蔥
    我都係每次去買餸都買超多﹐然後可以2星期唔使買

  11. Justin Says:

    Giovanna: 芝士州??咩黎?!

    Cat: 唔係。一餐兩隻。三晚食曬!!!!!

  12. Cat in sydeny Says:

    連食3餐龍蝦﹐好奢華既生活。龍蝦唔似香港的﹐似MUD CRAB既SHELL
    我都只豪豪地食下煙3魚片﹐人都癲~

  13. F.E.L.I.X. Says:

    ?! 一直以為係 $6 隻添 @@


發表迴響

